Hoe werkt Muziek Cleaning Lab 15 deluxe ?

v717813 schreef op 03.09.2009 om 17:44 uur
Op 01/04/2009 heb ik mij in compuworld ring schopping Kortrijk noord een pakket Red uw LP´S aangeschaft op aan raden van een artikel in het dagblad "Het laatste nieums" in de rubriek digitaal van Joost Bolle.Daar ik bus chauffeur ben en tourisme in het buiten land doe; ben ik weinig thuis.Maar als ik thuis ben probeer ik steevast om het apparaat aan te' sluuiten maar het lukt mij niet. Ik weet echt niet wat ik verkeer doe. En in de winkel waar ik het gekocht heb Steken ze hun schouders op en gaven mij  het telefoon n° van de invoerder van Belgie. Vooreerst vind ik niet hoe ik mijn serienummer kan registreren. En als ik alles aansluit vogens de handleiding krijg ik er geen klank uit en zet hij het niet over op de hard disk of c.d. Ik geef toe geen computer freek te zijn. Maar ben ik nu echt zo stom  dat ik iets waarvan jullie beweren dat het zo simpel is niet kan aan sluiten ? dit zijn mijn compuyer gegevens:Ram 2GB Hd 500GB windows Vista(TM)

Reacties

mi-bo schreef op 04.09.2009 om 15:55 uur
Beste, u heeft een mooi pakket gekocht om uw grammafoon platen te digitalieseren.
het werkt als volgt, herinstalleer uw programma, daarna wordt gevraagt u zich te registreren, met nummer die achterop de envelop van de cd staat. ga daarna naar via help naar online registratie, en haal evt extra upload binnen, dan via extra functies activeren mp3 activeren.
en het moet gaan werken, veel succes met uw mooi aangeschafte pakket, gr mi-bo