Reacties

mi-bo schreef op 25.07.2021 om 10:38 uur

@han-gertenbach

Beste Han,

niet wetend met welke versie van MVDL U nu werkt,

dit is een optie, encoderinstelling , vinkje zetten bij Antiflikker gezien U schrijft over Flakkerend beeld.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

han-gertenbach schreef op 25.07.2021 om 12:08 uur

Dank voor reactie, maar dat had ik al geprobeerd en het lost niets op. Ik werk met Magix Video deluxe Premium 2021.

mi-bo schreef op 25.07.2021 om 12:37 uur

@han-gertenbach

Beste Han,

Dank voor Uw Feedback,

Als het gehele project op de tijdlijn staat, en wordt afgespeeld is dan alles wel goed.

De kracht van het MAGIX brandprogramma is, dat veel storingen oneffenheden met branden worden .gerepareerd.

Een optie maak er eerst een image files van kijk dan wat het resultaat is, is dit goed kunt U er altijd een dvd van branden.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

PS:

hoe lang is het project wat U op de DVD wilt zetten.

Bol schreef op 25.07.2021 om 12:54 uur

@han-gertenbach

Hallo Han,

Kan het zijn, dat u last hebt van het moire effect. zie: [moire effect]. In het verleden heb ik daar ook veel last van gehad, toe ik nog filmde op 720x576 25i en op 1920x1080 25i. Nadat ben ik gaan filmen op 1920x1080 50p, heb ik hier geen last meer van. Ook na het branden op een standaard DVD Pal

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.07.2021, 13:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 25.07.2021 om 13:31 uur

@han-gertenbach

Hallo Han,

Waarschijnlijk verstaat u onder flakkerend beeld dit, zie het filmpje.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.07.2021, 13:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-