hoe verander ik verkeerd bestandsformaat

KaroSoraya schreef op 10.09.2010 om 17:46 uur

Ik had eerst samplitude 10 op mijn computer en ook heel veel programma's opgeslagen. Heb ook jingles voor mijn radioprogramma gemaakt en teksten ingesproken. Deze heb ik nodig om weer een programma te maken.

Nu heb ik een uitgebreidde music studio 2008 gekocht en probeer dus weer een programma te maken, maar er komt bij project invoeren elke keer weer hetzelfde te staan. Verkeerd bestandsformaat. Waar kan ik het goede vinden en hoe kan ik dit veranderen?

Reacties

mi-bo schreef op 11.09.2010 om 11:36 uur

Beste, even uw verhaal gelezen.

een vraag waarom heeft u een oud programma gekocht( gemaakt in 2008 werkende onder Xp en Vista) terwijl samplitude 10 goed werkte en een veel nieuwer programma is

gr

KaroSoraya schreef op 17.09.2010 om 14:42 uur

Mi-bo, ik heb het zelf al gevonden. Kan gewoon mijn programma's weer openen. Samplitude was illigaal met een crack. Ik kon niet meer opnemen en kon niet vinden waarom dit het geval was. Heb Samplitude 10 eraf gehaald en weer opnieuw geinstalleerd maar de crack werkte niet meer. Heb nu een legalen music studio 8 voor €5,- euro gekocht in de winkel en dat is legaal. Vind ik toch prettiger werken. Ik heb nog geen windows 7 dus werkt het prima.

Op mijn laptop het ik gewoon 10 gehouden en kan daar nog genieten van de nieuwste versie. Als ik wat wil opnemen kan het gewoon in mijn studio op de 8.