Hoe synchroniseer ik verschillende video met audio?

Sander-Kesseler schreef op 24.06.2021 om 15:08 uur

Beste mensen,

Ik ben een video aan het editen met video pro 2021. Ik heb verschillende camera's (1&2) die tegelijk opnemen. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat wanneer ik beeld van een andere camera (2) gebruik en deze synchroniseer met de audio van camera 1?

 

Bedankt voor jullie hulp.

Reacties

mi-bo schreef op 24.06.2021 om 16:45 uur

@Sander-Kesseler

Beste Sander.

Dit kan als er gebruik wordt gemaakt van multicam.

zie de promo

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7503979/

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m. meer info Promo

Sander-Kesseler schreef op 24.06.2021 om 17:27 uur

Beste Micheal,

 

Dank voor je reactie. Ik had deze video al in het Engels gevonden. Maar deze informatie helpt mij niet. Dat is van video delux pro2016. Ik heb video pro 2021. De menu's zoals in deze video weer gegeven komen niet overeen met wat ik vind in de software. Tot op heden weet ik nog niet wat ik kan doen?

Hopelijk zijn jullie nog gezond.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sander

mi-bo schreef op 24.06.2021 om 17:40 uur

Beste Sander,

Dit zonder geluid maar werkt wel

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7487744/

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Sander-Kesseler schreef op 24.06.2021 om 18:07 uur

Beste Michael,

 

Nogmaals dank voor je antwoord. In de link die je stuurde is al een multi camera knop aanwezig bij mij is dit ook niet het geval. Wat ik ontdekt heb is dat beide videos verschillende bestanden zijn, MOV en MP4, ik weet niet of het hier aanligt. Op het moment ben ik de MOV aan het converteren naar MP4 om te zien of dat dan wel werkt.

Met vriendelijke groet,

 

Sander

mi-bo schreef op 24.06.2021 om 18:17 uur

@Sander-Kesseler

Beste Sander.

Dank voor Uw Feedback

U heeft rechts toch wel deze icoontjes staan

de 2 cameraatjes onder elkaar is multicam

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Sander-Kesseler schreef op 24.06.2021 om 18:33 uur

Nee die staan er niet ik heb enkel de eerste drie en de laatste, de twee camera's ontbreken.

Bol schreef op 24.06.2021 om 18:41 uur

@Sander-Kesseler

Hallo Sander,

Hebt u toevallig Video deluxe standaard? De multicam-editing alleen beschikbaar in de Plus / Premium versie van Video Deluxe.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.06.2021, 18:45, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Sander-Kesseler schreef op 24.06.2021 om 18:52 uur

hoe kan ik die upgraden?

mi-bo schreef op 24.06.2021 om 19:03 uur

@Sander-Kesseler

Beste Sander.

Dank voor Uw feedback

Daar U over magix video Pro 2021 schreef,heb ik daar ook antwoord op gegeven.

In MAGIX vdl 2021 classic zit deze optie niet .

Upgraden is alleen mogelijk door een nieuw pakket te kopen.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 24.06.2021 om 19:36 uur

@Sander-Kesseler

Beste Sander.

Niet wetend of U MAGIX vdl 2021 classic online bij MAGIX heeft gekocht.

Niet wetend wanneer U MAGIX vdl 2021 classic heeft gekocht, is dit pas gedaan,stuur een mail naar Shop@magix.net met verzoek(als u dit zelf wilt uiteraard)met bij betaling de plus versie aankopen.

De reden erbij dat U wil monteren met verschillende camera's en dat U dacht dat dit ook met de classic versie kon.

Wel tegelijk aankoop bon dan mee sturen .

Uit coulance kan men wel iets voor U betekenen.

Sc6.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 24.06.2021 om 19:43 uur

@Sander-Kesseler

Hallo Sander,

U hoeft geen nieuw pakket aan te schaffen. U kunt de Video Deluxe 2021 standaard upgraden naar Video Deluxe Plus (€ 49,99) of Premium €59,99). [klik hier]

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.06.2021, 19:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Sander-Kesseler schreef op 24.06.2021 om 19:51 uur

Bedankt voor jullie hulp ik ben nu verder gekomen.

 

Hopelijk blijven jullie gezond.

Hier (Uganda) is het nu rampzalig.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sander kesseler

Bol schreef op 24.06.2021 om 19:56 uur

@Sander-Kesseler

Hallo Sander,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Hier in Nederland gaan we, wat betreft Corona de goede kant op. Maar we moeten blijven oppassen, want de Delta-variant rukt op.

Succes met het synchroniseren van uw film via de Multicam-modus

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.06.2021, 19:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 24.06.2021 om 19:59 uur

@Sander-Kesseler

Beste Sander.

Veel succes met voorstel van Bol.?????

Veel gezondheid toegewenst vanuit Nederland.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Bise schreef op 24.06.2021 om 21:21 uur

Beste Sander,

Ik volg deze discussie met grote belangstelling, vanwege een oud collega die ik help met magix programma,'s. Wij zijn nu alle files met handbrake om te zetten. In dit item is Bol duidelijk, dus ik begrijp de 5 ????? niet. En dat elke keer blijf gezond is niet gepast wellicht zijn er die ziek zijn. Prima als je bekenden van elkaar bent. Dus stop daarmee!!!!!.

Mvg,

Cees

Sander-Kesseler schreef op 25.06.2021 om 13:55 uur

Jullie zullen wel denken, hebben we hem weer. Maar ik heb nu een vervolg vraag.

Ik heb de multi cam mogelijkheid. Ik volgde de engelse video op youtube. Maar wanneer ik met de rechtermuis knop op het spoor klik wat ik als master tape wil gebruiken gebeurd er niks. Nu krijg ik dus met editen dat ik iedere keer ook de geluidsbron verander en dat is niet fijn om te horen. Hoe kan ik de spoor aanduiden als mastertrack. Rechtermuisknop werkt niet.

 

Thanks

Sander-Kesseler schreef op 25.06.2021 om 13:57 uur

Beste allemaal,

 

Ik heb het al gevonden.. Bedankt voor de moeite.

 

Sander

Bol schreef op 25.06.2021 om 14:40 uur

@Sander-Kesseler

Hallo Sander,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uzelf de juiste oplossing hebt gevonden voor uw laatste probleem. U bent altijd van harte welkom op dit forum.

Succes met het samenstellen van uw films.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 25.06.2021 om 16:11 uur

@Sander-Kesseler

Beste Sander.

Toch even een vraag.

U heeft MAGIX vdl 2021 voor € 69.99 gekocht,nu werkt het programma niet naar Uw wens.

Nu lees ik dat U wel met multicam werkt, maw U heeft nu MAGIX vdl 2021 Plus/Prem.

Hoe heeft U dit geregeld, contact gehad met shop@magix.net of voor €49.99 de update gekocht is/was dit mogelijk met P3 serienummer van MAGIX vdl 2021 classic.

Is dit zo is het wel een erg duur programma geworden €69.99 + €49.99=€119.98 terwijl een volledig nieuw pakket van MAGIX vdl 2021 Prem nu met nieuw P3 serienummer maar € 59.99 kost.

Ik hoop dat U hierop reageer.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Kees-Haremaker schreef op 30.06.2021 om 15:20 uur

Hallo Sander,
Als je op tabblad Help klikt en dan 'Inleidende video's tonen' dan kom je op een site met als voorblad taal kiezen dan het Nederlandse vlaggetje aanklikken en dan naar beneden scrollen.


Deze film even een paar keer bekijken hier in is een goede uitleg gegeven.

Mvg Kees

mi-bo schreef op 30.06.2021 om 15:31 uur

@Kees-Haremaker

Geachte Hr K Haremaker.

Geprobeerd naar Uw uitleg te kijken, maar de link werkt niet

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 30.06.2021 om 15:57 uur

@Kees-Haremaker, @mi-bo

Hallo Kees en Michael,

Het klopt, dat de link Inleidende video tonen niet correct werkt. Maar al u op het gewenste land klikt, dan komt u bij de alle tutorialvideo's van VDL premium of zie deze link: https://www.magix.com/index.php?id=20713&L=93&C=157&phash=Crl3B3L1BvW9KQRv en scrol dan naar: 3. Speciale functies Multicam-modus

Groet, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 30.06.2021, 16:00, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 30.06.2021 om 16:28 uur

Michael, als u goed gekeken had dan had u kunnen zien dat het alleen maar een screenshot was en geen link want dat ziet er anders uit
Mvg Kees