Hoe op internet zetten?

Walter-v schreef op 06.02.2017 om 14:04 uur

Mijn film is af op Fotostory easy. Ik wil nu deze film overmaken aan de mensen dewelke aanwezig waren op het feest. Hoe begin ik hieraan? Ik kan de film niet compleet doorsturen, indien ik de film opsla op mijn bureaublad, en ik stuur deze via bvb. we transfer door, dan komen de mensen in de opmaak pagina van de film terecht. Kan ik de gemaakte film niet rechtstreeks op internet zetten, en zo ja, hoe dan? Nu moeten de ontvangers zelf uitzoeken hoe ze de film kunnen bekijken. Alvast bedankt voor de nuttige info.

Reacties

RiViS schreef op 06.02.2017 om 19:01 uur

Hallo Walter,

Je zou je film naar Youtube kunnen uploaden. Als ik het goed zie, zou dat vanuit het programma moeten kunnen (ik heb jouw versie "easy" niet, dus kan het niet checken). Je schrijft niet hoe lang je film duurt, ik meen dat Youtube een max lengte van 15 minuten accepteert, maar dat kun je ook weer vergroten door je limiet te verhogen.

Je kunt hem ook op dvd of bluray zetten, ook daar is de grootte beperkt.

Verder geeft Magix de mogelijkheid van een eigen Online Album, dat kost wel (bijna) 5 euro per maand.

groet,

Rijk

mi-bo schreef op 07.02.2017 om 13:11 uur

Een aanvulling op het goede antwoord van Rijk,

project is klaar, ga naar voltooien, scherm gaat open, 4de optie is YouTube, bent u geregistreerde abonnee van YouTube kunt U dit privé zetten.

gr

Michael