Hoe krijg ik mijn programma Foto's op DVD weer opgestart als ik steeds foutmelding 6 krijg voorgeschoteld?

johnhenkes schreef op 17.01.2013 om 18:13 uur

Ik heb het programma foto's op cd en DVD versie 10 de luxe in Downloadversie. Onlangs heb ik het programma opnieuw ge download en geinstalleerd. Bij het eerste gebruik heb ik enkele bestanden weer gebruikt van mijn eerdere fotoshows. Daarop liep hij vast en krijg ik steeds een foutmelding 6.

Hoe krijg ik mijn programma weeraan de praat?

Als ik het programma opnieuw download ben ik dan ook mijn eerdere gegevens van mijn shows kwijt, of kan ik die later weer gebruiken?

Kan ik tegen betaling alsnog een DVD-versie van het programma verkrijgen? Wat zijn daarvan de kosten? 

Ik gebruik een Asus laptop K53S. Intel core i7, 8 gb geheugen. Met Windows 7 als besturing.

Reacties

RiViS schreef op 17.01.2013 om 18:39 uur

Dag John,

Magix heeft hiervoor een uitvoerig antwoord, kijk even hier: https://support2.magix.com/customer/nl/node/138

Na opnieuw downloaden en installeren blijven je eerdere shows gewoon op de harde schijf staan.

Of je alsnog een dvd kunt krijgen kun je het beste bij Magix Support vragen. Op Magix.info krijg je alleen antwoorden van (min of meer) ervaren mede-amateurs/gebruikers en die gaan daar natuurlijk niet over....

groet,

Rijk

johnhenkes schreef op 24.01.2013 om 09:33 uur

Hallo Rijk e.a.,

Het probleem is inderdaad opgelost door het programma opnieuw te downloaden. Twee dagen later ontdekte ik bij het opruimen van mijn bureau de dvd met daarop het programma. Blijkbaar heb ik vorig jaar bij de aanschaf niet alleen de downloadversie aangeschaft, maar ook het programma op dvd. Dat was ik even kwijt, net zoals de plaats waar ik de dvd had opgeborgen. De problemen zijn zo dubbel opgelost.

In ieder geval bedankt voor je hulp!

John Henkes