hoe krijg ik een nieuw album online te zien op mijn site ?

bartbuzz schreef op 18.01.2009 om 21:56 uur
hey

Ik kom vandaag op mijn website en wilde een nieuw album aanmaken met foto's zoals altijd, ik zag nu dat dit eenvoudiger gaat door ze allemaal ineens te kunnen uploaden
ik heb er ook alweer muziek bij kunnen zetten
maar nu krijg ik dit nieuwe album niet online te zien
wat doe ik fout ???

help aub !!!!!!!!!!

groetjes angela

Reacties

RiViS schreef op 20.01.2009 om 17:37 uur
Heb je wel op de knop "Publiceren" geklikt? (rechtsboven)

groet,
Rijk
marjan-schneider schreef op 26.01.2009 om 00:50 uur
Ik heb precies hetzelfde probleem! En ik zie geen knop Publiceren .
Heb dus een nieuwe map met foto's aangemakt, maar krijg hem op de website niet te zien. En deze map heeft ook opeens een ander icoontje dan alle andere mappen.

Groetjes Marjan
fotosmous schreef op 27.01.2009 om 20:31 uur
Ik heb dit probleem ook met de fotoalbums. Het nieuwe icoon laat alleen een luidspreker en een filmstrip zien en niet het nieuwe groen/oranje fotoalbum. Een knop voor publiceren zit op het het fotodeel niet.
Op mijn mail aan Magix heb ik alleen nog maar een automatische bevestiging van ontvangst gekregen.
Is jullie probleem al opgelost?

Louise
lizzyscreation schreef op 29.01.2009 om 15:02 uur

Bij mij staat rechtboven in dus niet het knopje Publiceren.

daar staat vermeld of ik wil upgraden
instellingen knop
mijn album knop
Sorteren op Knop

Wie kan / wil mij verder helpen

gr Lizet

sjakie schreef op 02.02.2009 om 15:05 uur
Ik heb het zelfde probleem, de mapjes die niet op de site zijn te zien hebben een ander icoontje dan de albums die wel te zien zijn. Als ik het albumontwerp verander naar "hoogwaardig ontwerp" ipv eenvoudig, dan zijn de albums ineens wel zichtbaar. Mij is nog niet duidelijk waar het aan ligt en hoe ik die icoontjes zou kunnen veranderen.
hvanschaik schreef op 10.02.2009 om 19:39 uur
HELP HELP

Ik weet niet of het bij jullie al opgelost is maar ik heb het zelfde probleem. Er staat alleen een luidsprekertje bij en een film strip. Zo kan je ze niet op de website zetten. Eerst kwam er onderaan fotoshow staan, dat ging dan makkelijk.
Wie kan ons helpen????