Hoe kan ik zelf een navigatiebalk maken in Magix Webdesigner 11 Premium?

daniel.ginkel schreef op 21.01.2016 om 16:00 uur

Ik heb dit programma onlangs aangeschaft, maar ik word er niet echt wijs uit en begin inmiddels te twijfelen aan de mogelijkheden er van. Ik wil geen ontwerp uit de ontwerp galerie. Ik wil mijn eigen navigatie maken. Echter krijg ik het niet voor elkaar. Hoe kan ik dit makkelijk doen?

Reacties

mi-bo schreef op 21.01.2016 om 16:09 uur

Daniel dit is niet 1 2 3 uit te leggen

Magix heeft sinds kort een mooi  boek  uitgebracht  speciaal voor webdesigner 11

Kijk voor inkoop magix. Com webdesigner boek

Gr

Michael 

daniel.ginkel schreef op 21.01.2016 om 16:29 uur

Dus na het kopen van dit programma wat super gemakkelijk zou moeten zijn, moet ik nu ook nog een extra boek kopen om het programma te begrijpen? Dat vind ik jammer en niet helemaal kloppen. Graag zou ik uitleg willen over het maken van een navigatiebalk.

Magix kan vast wel uitleggen hoe dit moet en dat kan vast en zeker ook wel gratis. Ik hoef ook niet te betalen voor een gebruiksaanwijzing van mijn TV, dus waarom dan wel voor dit programma?

mi-bo schreef op 21.01.2016 om 18:28 uur

Hallo Daniel,

MAGIX verplicht U nergens toe, dit antwoord was vanuit het hart van een Forum gebruiker, gezien ik zeer veel profijt van de leerboeken heb,
Als U naar magix.com gaat dan web. dan ziet u via deze site veel uitleg. kijk ook eens maar magix.info dan tutorial daar heeft mi-bo veel aandacht aan het programma Webdesigner besteed
gr
Michael

garry schreef op 27.02.2016 om 12:40 uur

Daniel, ik werk al 4 jaar met magix en ben er erg tevreden mee. Ik heb zelf voor 2 van mijn websites een navigatiebalk gemaakt. Ik heb gewoon via tekst al mijn paf=ginanamen ingetikt, op de plaats gezet waar ze moeten komen, een voor een doorgelinkt naar de pagina en klaar. kijk op webbeheerenmeer.nl voor een werkend voorbeeld. Het is een een beetje bewerkelijker, maar het werkt uitstekend.

mi-bo schreef op 27.02.2016 om 15:36 uur

Hallo Daniel

misschien werkt dit antwoord wel, of een mail naar mi-bo@magix.info voor meer info

http://www.magix.info/nl/hoe-werkt-mouse-over.online-training.1160844.html

gr

Michael