Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 23.10.2016 om 16:17 uur

Beste Stoffer,

Leg de DVD in de DVD lade van de computer.
Open de DVD met de verkenner. (Zie afbeelding 1)

Kopieer deze map “VIDEO_TS” naar één map op je harde schijf
Start Video Deluxe op en ga naar de map waar “VIDEO_TS” naartoe is gekopieerd. (zie afbeelding 3.)

Wanneer er meerdere films op een DVD is gebrand, zie Film 01; film 02; film 03 etc…
Sleep een het bestand Film 01 (dit is, volgens mij, de complete film) naar de tijdlijn van VDL.

Ga naar: Delen / Youtube.....actuele film als video uploaden.. zie afbeelding

Succes,

Rob

Aanvulling: 23-10-2016 16:45

Ik weet niet of deze functie "Magix Online Album" nog wordt ondersteund door Magix. Ik upload mijn films altijd naar Youtube.

zie ook eens: http://www.nldit.com/software/digital-video-software/201309/122370.html#.WAzLuSb_qHs

granddadmd schreef op 23.10.2016 om 16:56 uur

Stoffer, 

uit ervaring kan ik u vertellen dat dit  niet mogelijk is, gezien Pinnacle en Magix geheel verschillende codexen gebruiken.

groetjes

opa Mike

Voormalige gebruiker schreef op 23.10.2016 om 17:22 uur

Hallo Stoffer,

Het antwoord, dat in onderstaande antwoord wordt beschreven, klopt volgens mij niet.

Wanneer u een project op één DVD of als één ISO bestand heeft gebrand, zijn deze Video_TS.VOB en VTS_xx_xx.xxx bestanden gelijkwaardig.

Het maakt niet uit of deze nu via Pinnacle,  Magix VDL of met welk ander brandprogramma heeft gebrand.

Ik zou zeggen probeer het uit.

Succes,

Rob 

Voormalige gebruiker schreef op 24.10.2016 om 12:59 uur

Hallo mannen,

Bedankt voor jullie info. Ik stoei verder!

Voormalige gebruiker schreef op 24.10.2016 om 15:51 uur

Hallo Stoffer,

Ik wens u veel succes met het zoeken naar de juiste oplossing.

Volgens mij gaat hier toch om een Pinnacle-project dat u heeft gebrand op een DVD+R 4,7GB en die afspeelbaar is op een normale DVD speler?

Groet,

Rob