Reacties

spoednick schreef op 03.01.2010 om 00:49 uur
hoi je had een vraag om nog meer syntesizers in magix music maker te krijgen ik denk dat ik het andwoord heb ga naar de catooh site en klik op die site de categegorie instumenten packs aan dan zie je allemaal verschilende muziekstijlen klik dan de syntesizer aan en dan  zie je allemaal loops die je kkopen met een creditcart en vervolgens instaleer je de syntesizer pack in de magix folder waar al je  bestanden van magix staan zet hem daar in en als het goed is kun je het gebruiken of het werkt weet ik niet want ik heb nog nooit op de catooh gekocht als dit niet werkt kun je altijd nog een ander muziek programa kopen of op internet opzoeken

ik gebruik zelf fl studio 9 en magix samplitude music 2008 deluxe studio en magix music maker en reason 4 al deze programas heben weer andere syntesizers behalve magix music maker en magix samplitude music studio 2008 deluxe die heben de zelfde syntesizers maar wel andere souds waar mee je verschilende tracks mee kunt maaken

ik hoop dat ik je kon helpen wil je een mail achter laten als het gelukt is of niet gelukt is meschien kan ik je dan nog veder helpen

in dit bericht kunen spelings fouten ziten ik heb namelijk dislectie
groetjes spoednick