Hoe kan ik een tekstobject verkleinen zonder de fontsize te veranderen H-vanLeeuwen schreef op 18.02.2019 om 17:32 uur Ik heb een tekstobject op dat ik wil versmallen. Echter, als ik dat doe, wordt ook de fontsize kleiner. Hoe voorkom ik dat? Ik heb dit probleem o.a. als ik een tekstobject op de mobiel-versie van mijn pagina passend wil maken. Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 18.02.2019 om 17:56 uur @H-vanLeeuwen Beste H- vanLeeuwen. Welkom op MAGIX Multimedia Forum, Ervan uit gegaan dat U met MWD prem 2019 werkt. Als U zie voorbeeld de pagina verdeeld zal het ook zo op de mobiel versie staan. mvg Michael H-vanLeeuwen schreef op 18.02.2019 om 21:23 uur Ik heb gevonden wat er aan de hand was. Het is het verschil tussen een tekstkolom en een tekstregel. Bij een tekstregel verandert de fontsize, bij een tekstkolom niet. mi-bo schreef op 18.02.2019 om 21:41 uur @H-vanLeeuwen Beste H-VanLeeuwen. Dank voor de Feedback, en het melden hoe U het probleem zelf heeft opgelost. Succes met het verder ontwikkelen van Uw Website. Mvg Michael. 1