Hoe kan ik een tekst tablet maken in Websitemaker online W7 64bit

jacqkrui schreef op 01.05.2013 om 15:00 uur

Nauwkeuriger: Ik heb een tekst. En die tekst wil ik op een bladzijde van een side tonen zonder dat ik deze tekst in zijn geheel moet overtikken op de bladzijde. Via de dowload link kan ik een tekst in bv PFD of wordbestand door de bezoeker laten downloaden, maar dat wil ik niet Ik wil de gebruiker niet opschepen met tekst, die hij/zij in het geheel niet wenst te dowloaden. Ik heb geprobeerd m.b.v. copy past een tekst over te brengen van een tekstbestand naar de bladzij waarop de tekst moet komen, maar dat lukte niet

Wie heeft een idee ?

Jacqkrui

Reacties

RiViS schreef op 01.05.2013 om 19:20 uur

Hallo Jacqkrui,

Toch moet dat lukken, met copy/paste. Maak wel eerst een tekstveld op de betreffende pagina (via Tekstveld/ kies lettertype/ klik op Invoegen). Ik heb het geprobeerd vanuit Word, dmv Ctrl C (in Word) en Ctrl V (in tekstveld).

groet,

Rijk

jacqkrui schreef op 08.05.2013 om 03:35 uur

Dag Rijk,

Bedankt voor je reactie. Ik ben na plaatsing van mijn vraag verder gegaan met probere en kom to een vergelikbare oplossing als jij noemt, Aanmaken van een tablet en vullenmet tekt uit een externe bron m.b.v. copy/paST. iK BEGRIJP NIET WAAROM HET DE EESTE KEER NIET LUKTE

GROET.

jacqkrui