hoe kan ik een facebook box van een bestaande facebookgroep op men site plaatsen?

patatje1000 schreef op 03.11.2012 om 19:00 uur

Graag had ik het volgende geweten. Ik ben de eigenaar van een pokerclub in belgie en ben van start gegaan met magix dat toch wel prachtig is uitgevoerd en gebruiksvriendelijk.

1 Van de drijfredenen om dit product aan te schaffen was de advertisement dat alles in het pakket zit zoals you tube widget, photo albums en de facebook box. Nu ben ik halverwege met de website en wilde ik de facebookpagina van de groep op de frontpage plaatsen zodat bezoekers met een one click kunnen liken.

Na het zoeken van meer dan een week geef ik het op, IK VIND HET NIET. Is er iemand met hetzelfde probleem? Is de mogelijkheid uberhaupt wel aanwezig? Of heb je de weg gevonden ernaartoe?

Please somebody help me... dit is namelijk een superbelangrijk onderdeel voor de werking van de club.

thanx,

 

patatje

Reacties

mi-bo schreef op 04.11.2012 om 16:23 uur

Beste, schrijft U nu de vraag voor Website maker of Webdesigner.

gr

patatje1000 schreef op 05.11.2012 om 02:59 uur

Website Maker deluxe , is die dan toch het probleem. Nochthans staat er op de verpakking een facebook like box in het groot afgebeeld.

 

mi-bo schreef op 05.11.2012 om 11:25 uur

Beste,
is dit zo dan kunt u het beste Uw probleem voorleggen bij help@magix.net
gr

patatje1000 schreef op 10.11.2012 om 03:28 uur

Bedankt voor de tip...

ondertussen gevonden hoe het te werk gaat. op face book zelf ga je naar de app sectie in je account instellingen. daar kan je kiezen welke box je wilt, kleur etc... dan krijg je een pop up screen met allerlei codes. Voor magix moeten we de IFRAME code op vragen, dit zijn 2 codes. Copy and paste de bovenste code in de widget HTML5 van websitemaker, ga terug naar de facebookpagina en copy nu de onderste code (is maar 2 regeltjes), terug naar je html5 box en paste deze code onderaan. klik generate en daar heb je het. op de ontwikkelingpagina komt die facebookbox als een grijze doorzichtige box. klik save en preview en je ziet de facebooklike box staan. 

 

Even die informatie delen met anderen die ook op dit probleem stoten want je kunt er lang achter zoeken, de key is dat je beide codes onder elkaar moet zetten en dan pas de code verwerken.

 

Thnx and have a great day, 

patatje