Hoe kan ik een DVD branden met CD&DVD 10 Deluxe op WINDOWS 8

erikvanvuren schreef op 24.03.2013 om 14:14 uur

Hallo,als ik een DVD met CD&DVD 10 deluxe wil branden, dan geeft het systeem aan dat er geen brander is gevonden. DVD maker.dll heeft een versieconflict vastgesteld. Het programma heeft DLLAV32.DDL versie 6.1.124 of hoger nodig. Het systeem geeft aan dat ik een update moet laden voor de brandroutine om dit probleem op te lossen uit het downloadgedeelte van http/:support.magix.net. Echter hiermee kan ik alleen laatste versie CD&DVD Deluxe downloaden (versie 10.0.5.3). Misschien kan ik geen DVD branden omdat ik recentelijk een nieuwe computer heb met WINDOWS 8.

Iemand een idee hoe ik mijn DVD kan branden?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 24.03.2013 om 16:06 uur

Beste Erik,

Heb je de laatste brandroutine magix 2010  versie 9.0.0.193 gedownload en geinstalleerd?

https://support2.magix.com/customer/nl/download/tools?term_node_tid_depth%5B%5D=3459 (inloggen verplicht)

succes,

Rob

erikvanvuren schreef op 24.03.2013 om 20:52 uur

Beste Rob,

Heb ik gedaan. Echter, als ik mijn diavoorstelling wil branden dan geeft het systeem nog steeds aan dat er geen DVD brander is gevonden. Geen idee wat ik verkeerd doe. Bedankt voor de tip.

Prettige avond,

Erik

erikvanvuren schreef op 24.03.2013 om 21:02 uur

Beste Rob,

Heb ik gedaan. Echter, als ik mijn diavoorstelling wil branden dan geeft het systeem nog steeds aan dat er geen DVD brander is gevonden. Geen idee wat ik verkeerd doe. Bedankt voor de tip.

Prettige avond,

Erik

erikvanvuren schreef op 24.03.2013 om 21:23 uur

Rob

ik zie het al. Op de site van MAGIX staat een overzicht van programma's van MAGIX die compatibel zijn met Windows 8. CD&DVD 10 Deluxe zit daar niet bij.

Groet,

Erik

Voormalige gebruiker schreef op 25.03.2013 om 11:19 uur

Rob

ik zie het al. Op de site van MAGIX staat een overzicht van programma's van MAGIX die compatibel zijn met Windows 8. CD&DVD 10 Deluxe zit daar niet bij.

Groet,

Erik

Hallo Erik,

Wat je zou kunnen doen is, om van je film een ISO bestand te maken. (dit doe ik al jaren, zo voorkom je verspilling van DVD's). Je kan dan bv. met het een een image programma branden op een dvd. Ik gebruik hiervoor Nero 12, maar je kan ook Imgburn downloaden (freeware). zie foto het rood omlijnde gedeeldte.

Succes,

Rob