Hoe kan ik de naam van films in menu wijzigen vlak voor brandproces?

Fluwos schreef op 09.10.2008 om 17:19 uur
Ik heb vandaag 5 analoge videobanden als 5 losse films gekopieerd naar 1 diskprojekt. Vervolgens wat scenes geknipt, ruis onderdrukt en klaar om te branden. Maar in het menu dat op de dvd zal verschijnen staan niet de namen van de afzonderlijke films (zoals je ze kunt zien op de balk), maar volgnummers van het diskprojekt. Hoe kan ik die namen in het menu wijzigen?

P.S. Ik gebruik Redt uw Video's, maar dat zie ik helaas niet in het lijstje v.d. productselectie staan.

Reacties

magixagent schreef op 10.10.2008 om 08:32 uur
Goedemorgen, als U het brand menu heeft geopend,dan staat op de bovenste balk een sleutel klik deze aan en u kunt bij elk project plaatje komen om de cijfer te veranderen in tekst, succes.
Voormalige gebruiker schreef op 10.10.2008 om 19:41 uur
En als je de naam wilt veranderen van je DVD, dubbelklik je op de datum die er nu staat. Er opent dan een venster waar je de tekst kunt aanpassen, evenals de kleur e.d. van je teksten.
magixagent schreef op 12.10.2008 om 20:35 uur
Beste, nog even terug komend wat ik hier voor mailde dit had betrekking op Mvdl 2008+.
In Uw geval klik u dubbel op de datum, dan gaat er een scherm open( eigenschappen vande menu- entry)hier kan u de datum veranderen en zelf eenander plaatje uit uw project, succes ( Magixagent)