Bedankt voor de info. Ik moet weergaveduur instellen voor alle overgangen. Hoe kan ik dit instellen? Als ik een tijd instel en zeg b.v. 5 sec en dan voor alles, blijft de tijd niet staan maar wordt b.v. 2 sec Bij de foto,s liukt dit wel?
Uw bericht is bij mij goed overgekomen, alleen het is moeilijk om dit in een paar woorden goed uit te leggen, zodat u dit ook begrijpt. Ik zal het toch proberen.
standaard staat de lengte van een beeld (foto) op 7sec.
standaard staat de duur van een overgang op 1sec.
als je een overgang plaats van 1 sec dan blijft de afbeelding (foto) 7 sec - 2 sec = 5 sec in beeld staan.
Wanneer u nu een overgang plaats van 5 sec dan wordt het 7 sec - 10 sec = min 3sec en dat kan niet.
Als u een overgangsduur van 5 sec wilt maken, dan moet je de lengte van een beeld (foto) op 5sec (overgang) + 5sec in beeld + 5sec (overgang) = 15sec komen te staan.
Mocht u nog vragen hebben, laat het mij gerust weten.
Ik heb toch nog een vraag, sorry.. Alle objecten kunnen op een spoor gezet worden, foto's op spoor 1 en de tekst op 4. Nu heb ik diverse sporen maar ik zie de tekst niet meer? Hoe kan ik van spoor verwisselen?
Ik zie dat je steeds een nieuwe andere vraag stelt in deze topic. Zou u als u een geheel andere vraag stelt een nieuwe eigenbijdrage aanmaken. Zo houden wij het forum schoon en overzichtelijk. Zie: Hoe maak ik een nieuwe bijdrage / topic aan? Al vast bedankt👍 voor u medewerking.
Nu een antwoord op uw vraag.
.....Alle objecten kunnen op een spoor gezet worden, foto's op spoor 1 en de tekst op 4. Nu heb ik diverse sporen maar ik zie de tekst niet meer?.....
Als ik het goed begrepen heb, zet u de tekst op spoor 4 onder de foto's op spoor 1, maar nu ziet u de tekst niet in het previewvenster!! Omdat u bv. een collage heeft aangemaakt, dan moet u de tekst onder de collage zetten. Zie afbeelding
Nu ziet u wel de tekst in het previewvenster.
Mocht u nog vragen hebben, dan verneem ik dat wel van u.
Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Het doet mij deugd om te lezen, dat het voor u nu duidelijk is geworden, hoe u van het ene spoor naar het andere spoor kan gaan.