Reacties

magixagent schreef op 13.09.2008 om 08:16 uur
beste ga naar groepen klik red uw video'd aan, dan bijdrage en alle antwoorden staan hierin omschreven, wel eerst mpeg2 & dolby surround activeren, succes.
Fluwos schreef op 09.10.2008 om 17:13 uur

Ik heb hetzelfde probleem, maar snap helemaal niks van het antwoord van magixagent. Ik heb deze week een DVD gebrand, nadat ik een analoge videoband naar de harde schijf had gekopieerd (met opnamekwaliteit MXV - VHS-kwaliteit). Prima opname, beter dan het origineel zelfs, nadat ik bij beeldscherpte de ruis had onderdrukt.

Vandaag heb ik 5 analoge videobanden als 5 losse films gekopieerd naar 1 diskprojekt. Even wat knippen in de scenes, ruis onderdrukken en klaar om te branden op 1 dvd, dacht ik. Maar toen zag ik ineens dat het geluid bij geen enkele film synchroon liep.

Daar begrijp ik dus niets van. Ik heb geen enkele instelling gewijzigd, dus waarom werkt het niet. En waarom zou ik nu ineens allerlei instellingen moeten wijzigen? Ik heb dat overigens wel geprobeerd volgens de aanwijzigingen in de Groepen, maar ik kan niet kiezen voor de audioinstelling waarover gesproken wordt. Help!

P.S. Ik ben een volkomen leek op dit gebied. Hoe doe je dat, mpeg2 & dolby surround activeren?