Hoe kan ik als ik >30 min film ingeladen heb, daarvan 10 min bewerken en braden zonder dat de hele rest mee komt??

theodorabos schreef op 02.02.2013 om 15:49 uur

Ik ben een beginner met video bewerking en  heb 3 ,5 uur film waar ik 1 uur van wil overhouden. nu heb ik 30min ingeladen en wil daarvan 10min bewerken en branden maar hoe selecteer ik dat??( zodat niet alles mee komt)Op deze site heb ik er correspondentie over gezien maar mij is totaal onduidelijk hoe  dat selecteren in het werk gaat, kan iemand dat svp begrijpbaar uitleggen? in de handleiding vond ik het antwoord niet

Ik werk met een HP  Pavilion entertainment(ja ja) PC bijna 3 jr oud

Windows 7

Magix easy 4 HD

Reacties

magixagent schreef op 02.02.2013 om 16:14 uur

Beste,

de eerste vraag de beelden die u importeerd is dit 720:576 of 1920:1080

gr

theodorabos schreef op 02.02.2013 om 16:42 uur

Daar weet ik het antwood niet op, hoe kan ik/waar kan ik dat vinden? mijn video camera is een SonyDCRSX50E is dat relevant??

vriendelijke groet, Theodora

magixagent schreef op 02.02.2013 om 16:55 uur

beste,

heeft U de dvd die bij de camera is geleverd geinstalleerd

gr

Cinecor schreef op 03.02.2013 om 17:16 uur

In de tijdlijn modus bovenin de bovenste (blanke) balk aanklikken. Die wordt dan lichtblauw met aan het begin en eind handlels (acculades). Die handles schuif je op het begin- en eindpunt van het deel dat je wilt selecteren. Bij exporteren wel met een vinkje aangeven dat je het "gemarkeerde" deel wilt gebruiken. Zo noemt Magix dat selecteren. In de handleiding weinig of niets over te vinden (de handleiding is nu eenmaal niet het sterkste punt van Magix).

theodorabos schreef op 03.02.2013 om 19:41 uur