Om de nieuwste versie MMM 2021 64bits te kunnen installeren, hoeft u MMM 17 niet te verwijderen. U kan dan zowel MMM 17 32bits als MMM 2021 64bits opstarten, alleen niet tergelijktijd.
Hallo Rob, ja met IObit is het eindelijk gelukt om Mmm17 e deinstalleren. Het duurde wel heel lang. Maar ik heb de MMM premium 2021 geannuleerd. Ik realiseerde mij ineens dat het Magix was en niet Windows 10 waardoor het programma helemaal niet werkte. Ik heb niet zo'n behoefte aan weer een miskoop.
Fijn om te lezen, dat u MMM17 uit 2010 in zijn geheel hebt weten te deinstalleren met IObit Uninstaller. MMM17 is in 2010 uitgebracht voor Windows XP/Vista/7. Helaas is MMM17 niet zonder problemen onder Windows 10 te installeren. (niet compatibel).
MMM 2021 64bits is geheel gratis en onder Windows 10 te installeren. Er kan geen enkele sprake zijn van een miskoop. Als u MMM 2021 (gratis) het een fijn programma vindt, kunt altijd nog besluiten om een van de koopversies aan te schaffen. Zo niet, dan kunt MMM 2021 64bits gewoon weer met bv. IObit Unstaller deinstalleren.
Fijn om te lezen, dat u uw probleem uiteindelijk toch nog hebt weten op te lossen, door MMM17 voor een tweede keer met IObit Uninstaller te deinstalleren.