hoe creeer ik een loops

Zoukalicious schreef op 14.06.2009 om 10:06 uur

wat in magix 2006 piece of cake leek is een ware kwelling in de vernieuwde versie magix 2009. het maken van een dood eenvoudige loop is er niet meer bij. in de index en hulp F1 komt het hele wordt niet eens voor!!!!

goed ik probeer dan vervolgens maar de taal te wijzigen.!! drama... nergens bij instellingen kan je je taal wijzigen!!?!?!?! tik je in taal in hij hulp... komt ook dit woord nergens voor (enkel bij "rechten en voorbehoud")

goed dan bellen met de help desk.
DRAMA.... gezeur over ID serienummers productie code.
na een hoop geneuzel eindelijk hoop op antoord MISPOES
na alles voorgedragen overgedragen te hebben wordt ik door verwezen voor een nummer in DUITSLAND!!!!!! een hoop bombarie maar geen antwoordt op mn vraag... bla bla want de beste operator werkte zelf niet met de nieuwe versie en de telefoon minuten tikken door!!!

iemand????

Reacties

PePe schreef op 14.06.2009 om 13:27 uur
Ga naar het brandmenu. Klik daar met uw rechtermuis op het "blok" in het previewvenster (dus in het previewvenster zit weer een blok van uw dvd menu...daarop klikken). Dan klik "Eigenschappen". En dan klik "Film in loopmodus afspelen" (rechtsonder)
mi-bo schreef op 18.06.2009 om 14:35 uur
Beste,kijk wat hieronder door PePe is omschreven dit is correct, van ons een misschien iets duidelijker omschrijving.
 als u project klaar is ga naar brandtprogramma, klik op icoon in het previeuw venster, er gaat een scherm open en hier kunt u aangeven hoe het project gebrandt moet worden, zoals als u het zelf al heeft omschreven in 2006 was het zeer eenvoudig in 2008 + vdl 15 iets omslachtiger, je moet het maar weten en daar is de magix.info site voor met zijn freaken die u graag helpen, succes. mi-bo@magix.info