hikken tijdens zoomen

Willytje65 schreef op 06.02.2013 om 16:47 uur

Steeds bij het ingeven van zoom effecten (uit of in) gaat dat met grote hikken, zo kan je geen fotoshow maken, ik gebruik dat inzoomzen dikwijls.

ik werk nu met foto's op dvd 2013 deluxe ,mijn pc is een windows Xp met een ram van 1,4 gb (1043 mb)zou die te licht zijn ? op de verpakking staat dat ge maar moet 512 ram hebben.

Vroeger werkte ik met foto's op dvd 7 deluxe en had daar uiterts zelden een probleem mee.

ik heb voor de nieuwe 2013 gekozen om wat meer te kunnen, maar kan nu nog minder? Och was ik maar bij mijn oude nr 7 gebleven...

Weet soms iemand daar raad op

Reacties

RiViS schreef op 07.02.2013 om 11:15 uur

Hallo Wllytje,

Helaas is het bij veel software leveranciers zo dat de minimum eisen vaak alleen genoeg zijn om het programma te laten werken met licht materiaal. Zodra je echter naar wat zwaardere berwerkingen (effecten, titels etc) gaat is zo'n systeem niet meer toereikend. In de specificatie van dit programma geeft Magix hiervoor de "aanbevolen systeemeigenschappen" en dan kom je op een werkgeheugen van minimaal 4 GB en een quad processor van minimaal 2,83 GHz.

Het programma 2013 stelt aanzienlijk zwaardere eisen aan je systeem dan de verouderde versie 7

Het advies is dus om te overwegen de PC te upgraden cq te vernieuwen. Een I7 processor en 8 GB geheugen is dan een goede keus.

groet,

Rijk

Willytje65 schreef op 08.02.2013 om 15:05 uur

Ik denk dat het zal eindigen met Magix 2013 er af te halen , hoe jammer dan ook, en opnieuw mijn nr. 7 te installeren. Ik kan me helaas geen nieuwe zware pc van zo'n 1000 €  permitteren en mijn ouwe upgraden ,als dat al zou lukken , want het is een mini bak, zou ook waarschijnlijk al de helft kosten. Ja, jammer want foto's zijn mijn grootste liefhebberij.

wel  bedankt  voor je antwoorden

Willytje65