Reacties

mi-bo schreef op 15.01.2022 om 16:45 uur

@Willie-vanTuil

Beste Willie.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

U heeft een Sony DCR PC3E, met I-link aansluiting, heeft U hiervoor een aansluiting op Uw Pc, en wilt U MAGIX Red Uw Video gebruiken om op te nemen

Dan als volgt dan datum of naam invullen

dan Ok, dan hier wordt de camera erkend.

dan verder van hieruit is de camera commando te zien

dan wordt erop genomen  door op zwarte vierkantje te drukken wordt opgeslagen wat is opgenomen door op Voltooien te klikken wordt het op de tijdlijn gezet ,dit is meestal 1 plaatje ( Bin ) via scene detectie worden alle start en stop achter elkaar gezet, en is het te bewerken

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

2x Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 15.01.2022 om 18:11 uur

@Willie-vanTuil

Hallo Willy,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

De volgorde van aan zetten is volgens mij erg cruciaal. Wat ik nog van vroeger weet, is dat ik als eerste de FireWirekabel met de PC en Camera aansloot. Als eerste startte ik het programma op en daarna zette ik mijn camera aan. Als het goed is, dan wordt nu uw camera gezien door het programma.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-