Hi8 camera krijg ik niet aangesloten op pc

Suzanne-vanBelen schreef op 22.02.2020 om 11:13 uur

Ik heb het pakket red uw videos aangeschaft, en hoewel ik de handleiding volg lukt het me niet om de camcorder (hi8) aan te sluiten op mijn pc. Ik krijg simpelweg niet het venster om een camera te kiezen zoals in de handleiding omschreven.

''Video's van analoge bronnen (bv. videorecorder) importeren: kies deze optie voor opnamen van analoge videobronnen. Dit kan bv. een videorecorder (VHS of super-VHS) zijn, maar ook een analoge camcorder (zoals Video 8 of Hi8). Let op! Voor analoge video-opnamen is speciale hardware nodig die het mogelijk maakt een videosignaal op de computer op te nemen. Dergelijke apparaten worden veelal "Videokaart" of "video grabber" genoemd en bestaan zowel als interne insteekkaart (PCI, PCI-express) als extern apparaat dat via USB of FireWire (ook wel i.Link of IEEE 1394 genoemd) met de computer verbonden wordt.''

Ik mag toch aannemen dat bovenstaande wel geleverd is bij dit pakket?

Reacties

mi-bo schreef op 22.02.2020 om 11:59 uur

@Suzanne-vanBelen

Beste Suzanne

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Uw oproep gelezen.

U heeft een dvd bij het pakket RUV 9 gekregen, alles wordt met installeren via deze dvd geregeld.

Heeft U na het installeren ook geregistreerd en via hulp Online actualiseren gedaan.(laatste download update wordt dan geïnstalleerd

U kunt met de bijgeleverde kabel rood.geel.wit de camera aansluiten en met usb omzetter (liefst Usb2 ) op Uw Pc aansluiten camera aanzetten en dan opnemen.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael