Reacties

mi-bo schreef op 13.08.2022 om 14:59 uur

@Maarten-Perfors

Dit is een vervelend bericht,

Uw bekende heeft U niet kunnen helpen.

MAGIX support ook niet.

Toegestuurde link van Bol ook niet..

Dan zal het moeilijk zoeken zijn.

Ik zag dat U MVDL 2018 heeft, is dit een classic versie of Plus/Prem

Gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m beter antwoord

Bol schreef op 13.08.2022 om 15:19 uur

@Maarten-Perfors

Hallo Maarten,

Allereerst even iets rechtzetten. In uw topic thema schrijft u MPEG-CODEC activeren , maar uw vraag gaat niet over Mpeg codec activeren, maar om het upgraden en activeren van de HEVC codec. Dit zijn twee gehele verschillende codecs.

Als u de HEVC codec wilt upgraden, dan moet u deze codec via Magix ad: € 4,99 aanschaffen.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 13.08.2022, 15:33, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 13.08.2022 om 15:27 uur

@Maarten-Perfors

Hallo Maarten,

Hier nog een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord, zie: https://www.magix.info/nl/forum/waar-vind-ik-in-de-shop-en-dan-vooral-de-hevc-codec--1231427/#ca1483467

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 13.08.2022 om 15:33 uur

@Maarten-Perfors

Een vraag, als U het project via HEVC heeft bewerkt en geëxporteerd, heeft U dan ook middelen bv via Tv om het af te spelen, en ook belangstellenden, want anders heeft U er niets aan, dit gaat niet op elk willekeurige Tv.

Sc6

Michael

Bol schreef op 13.08.2022 om 15:44 uur

@Maarten-Perfors

Hallo Maarten,

Als ik het goed heb begrepen, kunt u de HEVC codec niet activeren en dus ook geen MVP projectbestand exporteren als MP4 (HEVC) bestand. Is mijn redenering juist?

Groet,

Rob (forum moderator)

Aanvulling 13-08-2022 om 15:48uur

Zie ook: HEVC na Windows-update niet meer beschikbaar

Laatst gewijzigd door Bol op 13.08.2022, 15:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-