Reacties

Bol schreef op 26.05.2022 om 19:08 uur

Hallo @sipke,

U hebt VDL2022 testversie gedownload en geïnstalleerd. Voor zover ik het weet, moet u eerst op 30dagen trail activeren klikken. U krijgt dan een TRAILC- serienummer toegemaild. Met dit serienummer kunt u VDL2022 voor 30dagen activeren. Er zijn wel enige beperkingen. Zo kunt u maar 3 min. exporteren c.q. branden. Succes met het uitproberen van VDL2022.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 26.05.2022, 19:15, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 26.05.2022 om 20:10 uur

Ik heb een afbeelding erbij gemaakt. De witte tekst om testversie te activeren lijkt te zeggen dat een druk op de knop voldoende is, maar er zit geen link op die tekst. Volgens magix zou er een serienummer per email gestuurd zijn maar ik heb zowel op de pc als smartfoon niks, ook niet in de spambak.

Bol schreef op 26.05.2022 om 20:23 uur

Hallo @sipke,

De mail wordt meestal verstuurd naar uw emailadres, waarmee u inlogt. Misschien dat er een vertraging is opgetreden.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 26.05.2022 om 21:02 uur

Ik zal nog even geduldig wachten. 😞

Bol schreef op 26.05.2022 om 21:12 uur

Hallo @sipke,

Wanneer u op korte termijn nog geen reactie hebt gekregen, stuur een email naar: infoservice@magix.net en leg daarin uit, dat geen mailtje terug hebt ontvangen met een TRAILC-serienummer om de testversie VDL2022 voor 30 dagen te activeren

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 26.05.2022 om 21:20 uur

Het blijkt dat als je een magix inlognaam hebt je met het wachtwoord online verder komt. Je krijgt dan een tijdelijk nummer van je pakket. Echter dat nummer heeft het probleem dat de tussenstreepjes anders zitten dan wat het systeem wil hebben. En die tussenstreepjes maakt het zelf.

Bol schreef op 26.05.2022 om 21:28 uur

Hallo @sipke,

Kopieer (Ctrl+C) en plak (Ctrl+V) het hele Trailc- serienummer in het bestemde vak.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 26.05.2022 om 22:02 uur

Al geprobeerd, werkt niet. Wat wel duidelijk in de handleiding staat is dat de letters niet ingevuld moeten worden. Er staat echter na de letters ook een 0- en volgens mij zit daar iets fout, maar als men die 0 wel of niet gebruikt , het komt niet goed.

sipke schreef op 26.05.2022 om 22:07 uur

Het is gelukt............................. Met een omweg. Eerst de cijfers na de 0 kopieren en plakken en daarna de 0 ervoor zetten.

Bol schreef op 26.05.2022 om 22:17 uur

Hallo @sipke,

Het doet mij deugd om te lezen, dat het je uiteindelijk toch gelukt is om de testversie VDL 2022 te activeren. Succes met het uittesten van VDL 2022.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 26.05.2022 om 22:38 uur

Nog een vraagje Bol, weet je wat het verschil is tussen deluxe predium en deluxe plus? Ik heb nu deluxe plus en die wilde ik downloaden maar ik kreeg premium.

Bol schreef op 26.05.2022 om 22:44 uur

Hallo Spike,

Voor programma vergelijk zie deze link: https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/versievergelijking/#c1477926

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-