Reacties

mi-bo schreef op 07.12.2021 om 15:20 uur

@sipke

Beste Sipke.

Uw oproep gelezen, dit is niet normaal, maar waarom optimalisatie programma testen, dit heeft alleen nut als U van plan bent een nieuwe MVDL te kopen om te kijken of Uw Pc het programma wel aan kan.

Is Uw cooling wel voldoende en zijn de coolporten wel(stofvrij)schoon.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 07.12.2021 om 15:50 uur

@sipke

Hallo Sipke,

Wat bedoelt u nu precies met "optimalisatieprogramma te testen"  Wat is dit voor een programma? Als dit een programma is om uw PC te testen, dan is het normaal, dat de PC ventilatoren hard gaan blazen alsof een omgekeerde stofzuiger is. Maar hoort u ook de ventilatoren op hard blazen als u VDL normaal opstart?

U kunt de temperatuur van u PC zien met het programma Speccy. Download, installeer het en start het op.

Ik verneem het wel van u,

Met vriendelijk groet, Rob 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 07.12.2021 om 17:56 uur

@sipke

Hallo Sipke,

Ik heb nog even in mijn archief gekeken en kwam dit artikel tegen Zo maak je je pc weer stil en koel wat staat beschreven in Computer Totaal (03-08-2021)

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 07.12.2021 om 18:35 uur

Mibo en Bol. Dat programma zit in de installatie van VDL en mogelijk meer programma's verstopt.Hoe het precies weet weet ik niet. Feit was dat het beperkt bleef tot stof blazen en verder niks deed. Ook de installatie van VDL liep vast. Magix laat niet weten dat je het moet gebruiken zoals Mibo zegt maar adviseert het mee te installeren.

Bol schreef op 07.12.2021 om 18:57 uur

@sipke

Hallo Sipke,

Het schoonmaakprogramma Magix PC Check & Tuning is een utility om uw PC schoon te houden van ongewenste programma's en om uw PC te versnellen. Zie: Magix PC Check & Tuning

Dit schoonmaakprogramma heeft niets te maken met stof blazen. Als er stof uit uw PC ziet komen, dan moet u uw PC openmaken en met een stofzuigertje uitzuigen.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.12.2021, 19:01, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 07.12.2021 om 19:10 uur

Dat weet ik, maar de tussentijd van monteren nieuwe HD's en nu kan niet echt veel stof aangetrokken hebben.