het lukt niet om objecten te kopieren. Niet met ctrl copy, of met rechts klikken, of klikken mer ctrl knop ingedrukt. Ik heb nieuwste software gedownload. Daar staat dat het copy paste probl;eem daarmee opgelost zou zijn. Maar niet bij mij dus.

vwijburg schreef op 14.09.2012 om 15:26 uur

Het lukt niet om objecten te kopieren. Niet met ctrl copy, of met rechts klikken, of klikken mer ctrl knop ingedrukt. Ik heb nieuwste software gedownload. Daar staat dat het copy paste probl;eem daarmee opgelost zou zijn. Maar niet bij mij dus. (MM 2013 ). Windows 7

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 03.10.2012 om 14:31 uur

Beste,

Kopieeren doe je door de op Ctrl-C te drukken en ga naar de plaats waar je deze kopie wil neer zetten. druk dan op Ctrl-V en je zult zien het komt op de plaats te staan waar jij het wil hebben

succes

rob

leusman schreef op 07.11.2012 om 21:25 uur

Als ik in MMM 2013 een object wil kopieren, dan ga ik met de muis op het object staan en klik vervolgens op de rechter muis toest en klik dan op OBJECT KOPIEREN. Hierna kan ik de muis veplaatsen naar een vrij gedeelte en dan weer op de rchter muistoets drukken. Vervolgen kies ik voor OBJECT TOEVOEGEN.

Voormalige gebruiker schreef op 07.11.2012 om 21:55 uur

Als ik in MMM 2013 een object wil kopieren, dan ga ik met de muis op het object staan en klik vervolgens op de rechter muis toest en klik dan op OBJECT KOPIEREN. Hierna kan ik de muis veplaatsen naar een vrij gedeelte en dan weer op de rchter muistoets drukken. Vervolgen kies ik voor OBJECT TOEVOEGEN.

U heeft volledig gelijk. Maar ik gebruik liever de sneltoetsen afgewisseld met de muis. Dit voorkomt een muisarm en het is nog sneller ook.