het lukt niet om formulier in webdesigner 9 gemaakt met jotform te koppelen aan plaatshouder

k.boer schreef op 26.08.2014 om 22:32 uur

Ik kan prima een formulier maken met jotform dat met webdesigner zou moeten communiceren, maar het lukt niet dit formulier te koppelen aan een plaatshouder. Ik krijg instructies vanuit jotform die stagneren op het moment dat je een link zou moeten zien waarmee de koppeling automatisch tot stand zou moeten worden gebracht en als ik probeer de HTMLgegevens in de plaatshouder te stoppen zie ik alleen een titel of een fractie van het formulier in veelvoud.

Help

Reacties

mi-bo schreef op 27.08.2014 om 10:29 uur

terug komend op Uw vorige vraag is het product geregistreerd, of een trial versie

gr

mido

k.boer schreef op 27.08.2014 om 11:50 uur

Mijn product is geregistreerd (zie ook andere antwoord). Dit probleem heb ik opgelost door een you tube demo van een gebruiker te bekijken en daar zah ik dat de instructies die ik eerder had gezien niet helemaal klopten of door mij goed werden geinterpreteerd. Nu is het een fluitje van een cent. Ik zocht op you tube jotform webdesigner en kwam toen bij die demo. Er zijn er waarschijnlijk veel meer van die jongen, want dit was nr 53.

Zie mijn website www.etenvoorjekind.nl voor het resultaat

Groet

Kees Boer

johanlolkema schreef op 23.07.2015 om 21:23 uur

als je gaat inbedden  moet je eerst de code die er staat copieeren en dan invoegen anders ziet hij hem niet.