HET LAADVENSTER VERDWIJNT BIJ HET LADEN VAN EEN FILM

=piet= schreef op 23.01.2022 om 15:53 uur

Geachte lezers,

 

het laadvenster bij het laden van een film komt slechts bij elke film superkort in beeld.
In eerdere versies bleef het laadvenster staan en werd de blauwe balk steeds grote totdat de film geladen was.

Nu kun je niet waarnemen of een film en of alle films geladen zijn.

Graag een antwoord.

Met vriendelijke groet,

Piet

Reacties

Bol schreef op 23.01.2022 om 23:15 uur

@=piet=

Hallo Piet,

Hoe snel het laadvenster is, hangt samen met de snelheid van uw PC en de lengte van uw project. Zelf zie ik het laadvenster ook maar zeer kort in het beeld. Maar wat is uw probleem!! Dit is normaal voor Video Deluxe programma's

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

=piet= schreef op 24.01.2022 om 09:54 uur

Dag Rob,

 

Dank voor je snelle reactie.De foto die je erbij hebt geplakt laat precies het juiste venster zien.
Dat dat normaal is voor Video deluxe programma's is niet geheel juist.
Eerder gebruikte ik Video deluxe Plus. Daar deed dit probleem zich niet voor.

Momenteel heb ik de versie Video deluxe Premium.En daar doet zich dit probleem wél voor.
Het zou kunnen zijn dat dit afhangt van de snelheid van mijn computer. Opmerkelijk genoeg doet dit probleem zich niet voor bij het laden van de films, alléén bij het wegschrijven.

Vooralsnog ga ik weer terug naar Video deluxe Plus, met als startplaatje een vrouw op een surfplank.

Het raadsel is dus mogelijk veroorzaakt door de snelheid van mijn computer, maar niet alleen daardoor, denk ik.

 

Met vriendelijke groeten,

PIet

Bol schreef op 24.01.2022 om 13:01 uur

@=piet=

Hallo Piet,

Op welke gronden vindt u, dat dit in Video Deluxe 2022 niet geheel juist is? Het schermpje Laden wordt uitgevoerd.... is een grafisch voorstelling. Het heeft geen enkele invloed op het importeren- en exporteren van uw projecten. Of hebt u wel problemen met het importeren c.q. exporteren, uitgezonderd dat het laden wordt uitgevoerd te snel is.....

Met vriendelijke, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-