Het downloaden van videobeelden op SD-bandje met een Panasonic NV-GS40

bertErsa schreef op 15.11.2020 om 13:50 uur

L.s,

Daar ik de oude filmbeelden (gemaakt met Panasoni NV-GS400) wil Inladen in Magix video ProX vanuit deze camera lukt mij dit niet omdat er geen verbinding gemaakt kan worden met het apparaat (de camera) Zowel op de PC als met de Laptop krijg ik steeds deze melding. De bekabeling is in orde. Ik maak gebruik van windows 10

Heeft u een oplossing voor dit probleem?

Bij voorbaat dank

Reacties

mi-bo schreef op 15.11.2020 om 14:19 uur

@bertErsa

Beste BertErsa.

Over welke bekabeling schrijft U.

Om een correct antwoord te kunnen krijgen door lezers en bezitters van MAGIX video Pro X is dit een belangrijke vraag

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator.

Bise schreef op 15.11.2020 om 14:39 uur

Beste, ik mag aannemen dat je de dv in/uitgang van de camera gebruikt en de firewire/dv ingang op de PC gebruikt. Probeer als eerste: pc uit en camera uit, dan de kabel aansluiten, dan pas de camera en pc opstarten. Dan zou het in principe moeten lukken. Zoniet probeer dan toch eens een andere kabel

succes

Cees

mi-bo schreef op 16.11.2020 om 11:06 uur

@bertErsa

Beste Bert,

Nog even Uw oproep gelezen, daar U schrijft "Zowel op de PC als met de Laptop krijg ik steeds deze melding. "

bekabeling zoals omschreven wordt door Panasonic( DV) moet los gekocht worden en zijn 2 verschillende kabels een voor de Pc en de ander de Laptop.

Zal ik er vanuit gaan dat U RGB( Rood, Geel, Wit/Zwart ) kabel gebruikt, en dit is dan analoog, een optie is een USB omzetter die dan met MAGIX video Pro X gebruikt kan worden te vinden via

https://www.magix.com/nl/toebehoren/

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator