Reacties

mi-bo schreef op 20.05.2022 om 11:36 uur

@Monique-Feskens

Welkom Monique als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Als een dvd berekend is om te gaan branden, en U komt tot ontdekking dat het niet goed is, zal na veranderen alles weer opnieuw worden berekend het ligt eraan wat veranderd is en zal tijd kosten.

waarom maakt U van het project geen iso files(image bestand) en bekijk dan of alles goed is, en daarna bestand weer op de tijdlijn zetten enn dvd branden

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Monique-Feskens schreef op 20.05.2022 om 11:58 uur

Hoi Michael

dank je wel voor je reactie.

Misschien heb ik me niet goed verwoord ben niet zo handig in dit soort dingen sorry hiervoor.

Maar ik bedoel ik ben een film aan het maken met foto's en filmpjes. heb ik al vaker gedaan en dat ging altijd goed. Nu ben ik dus weer bezig en maak soms een foutje of vind een overgang toch niet zo goed gelukt en Wil die fout dan herstellen.. en dat duurt echt minuten lang.. terwijl voorheen kon je 5 herstelpunten maken in enkele seconden

Hoop dat ik het zo beter heb uitgelegd wat ik bedoel. Had gehoopt dat je gewoon kon bellen naar iets met vragen maar helaas..

Bol schreef op 20.05.2022 om 12:35 uur

@Monique-Feskens

Hallo Monique,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Helaas is Magix Support niet telefonisch bereikbaar in Nederland. Magix Support is alleen via een email te bereiken. Zie: Hoe neem ik contact op met de technische support?

U schrijft, dat u eerder geen last had van vertragingen, nadat u iets veranderd hebt in uw filmproject op de tijdlijn. Wat u zou kunnen proberen is dit, ga naar bestand / instellingen / programma-instellingen terugzetten op..... (Let op!! uw persoonlijke instellingen worden hiermee ook gereset)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 20.05.2022, 12:38, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Monique-Feskens schreef op 20.05.2022 om 12:46 uur

Dank je wel Rob

als ik dat doe heeft dat gevolgen voor de film waar ik nu aan bezig ben.. ben al best wel een eindje op weg en kost me best wel wat tijd , begin liever niet helemaal opnieuw 😉

Bol schreef op 20.05.2022 om 12:59 uur

@Monique-Feskens

Hallo Monique,

Het heeft geen gevolgen voor uw lopend project. Mijn advies is, voor dat u de programma-instelling terugzet op de standaardwaarden, eerst het lopende filmproject op te slaan, zodat u deze weer opnieuw op de tijdlijn kan zetten. Het laatst geopende projecten scherm wordt ook gereset. U moet even onthouden in welke map u uw MVP projectbestand hebt weggeschreven.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.05.2022, 13:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 20.05.2022 om 13:11 uur

@Monique-Feskens

Beste Monique.

Dank voor Uw feedback.

Hier boven zijn al antwoorden gegeven waar U verder mee kunt.

Succes met het verder samenstellen van Uw project + branden op DVD.

Vriendelijke groet

Michael (FM)