Herstellen van Connect

Huub-Bogaers schreef op 27.09.2021 om 16:41 uur

Kan al maanden de store niet benaderen (heb van alles geprobeerd)

Door te weinig ruimten op de C: Schijf zijn er denk ik "links" verdwenen

SSD C: Inmiddels opgewaardeerd naar 500GB, maar het probleem is er nog steeds.

Wil nu Connect OPNIEUW installeren waar kan ik dit installatie programma vinden ?

Reacties

Huub-Bogaers schreef op 27.09.2021 om 16:43 uur

Beste mensen wie kan mij helpen "Schijnbaar kan Magix het NIET"

mi-bo schreef op 27.09.2021 om 16:51 uur

@Huub-Bogaers

Beste Huub..

Welkom op MAGIX Multimedia.

Niet wetend over welke versie van MVDL U schrijft.

Misschien een optie,ga naar bestand,

Instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde.

Dan weer naar help, online actualiseren, en extra programma's installeren

En anders het programma MVDL de-installeren en weer installeren

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 27.09.2021 om 17:54 uur

@Huub-Bogaers

Hallo Huub,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Via dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat geheel los van Magix Support.

....Kan al maanden de store niet benaderen (heb van alles geprobeerd)....

Heb u ook al eens de lokale store inhoud gewist?

Zo niet, ga dan naar:

  • Hulp / Lokale store-inhoud wissen.....
  • Alles wordt nu gewist en daarna alles weer opnieuw ingelezen van de Magix server

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Huub-Bogaers schreef op 28.09.2021 om 20:26 uur

Rob Bedankt voor je bijdrage, mijn versie is Magix Video de luxe Premium 2021 , wat je voorstelt heb ik al geprobeerd, heeft geen invloed. Het lijkt wel of ik geen verbinding met hun heb of krijg. Heb Magix-Connect per ongeluk verwijderd, omdat mijn C schijf bijna vol was.

Bij elke nieuwe versie die ik koop heb ik problemen om die geïnstalleerd te krijgen. Allemaal meldingen dat mijn netwerkinstellingen of verbinding niet goed zijn, of dat er al een versie actueel is. Heb de virusscanner van McAfee uit gezet en zelfs in Windows 10 alles opengezet (tegen mijn zin uiteraard)

Alle Extra's die ik er dan bij krijg kan ik bijna niet actualiseren en terug vinden in de software .Aantal jaren met Pinnacle gewerkt en daar heb je dat niet, je koopt de nieuwe versie en die doet het altijd, niks online actualiseren of zo, installeren en klaar is kees.

Het programma deinstalleren durf ik niet, stel dat ik het niet meer online kan actualiseren, heb ik niets meer !

Recent weer de service bijdrage betaald en daarvoor de nieuwste versie gekocht , vind de ondersteuning vanuit Magix bijzonder matig, zeker als mensen zelf onder elkaar via een forum de oplossing moeten vinden.

Nogmaals bedankt Rob ,ik moet even "afkoelen" en nadenken wat ik nu ga doen.

 

Bol schreef op 28.09.2021 om 23:00 uur

@Huub-Bogaers

Hallo Huub,

...Heb Magix-Connect per ongeluk verwijderd, omdat mijn C:\ schijf bijna vol was....

Zelf heb Magix-Connect en Cloud-import ook niet op mijn PC staan. Dus dit kan uw probleem niet veroorzaakt hebben.

....Recent weer de service bijdrage betaald en daarvoor de nieuwste versie gekocht...

Als u de updategarantie hebt verlengt, dan heb u waarschijnlijk Video Deluxe 2021 geüpgraded naar Video Deluxe 2022 versie 21.0.1.87. Klopt dit?  

....Vind de ondersteuning vanuit Magix bijzonder matig, zeker als mensen zelf onder elkaar via een forum de oplossing moeten vinden....

Op dit forum helpen forumleden elkander, maar Magix Support is en blijft altijd het juiste aanspreekpunt voor al uw Magix problemen. Hoe neem ik contact op met de technische support

Als bij u Windows Defender actief, zou dit wel eens voor u de oplossing kunnen zijn. Zie eens deze link: https://www.magix.info/nl/forum/problem-met-installation-magix-video-deluxe-software-win10-pro--1274442/#ca1670752

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Huub-Bogaers schreef op 29.09.2021 om 15:25 uur

Beste Bol Bedankt voor je inzet, de beveiliging staat uit (Defender), heb wel McAfee. Hoe kontroleer ik het versie nummer, weet deze 123 niet, wat je zegt kan wel kloppen over 2021 naar 2022 kreeg toen de keuze voor welke versie ik de service wilde misschien heb ik toen de verkeerde gekozen (Dom), durf niet goed alles opnieuw te installeren, moet ik al die codes invoeren, die weten Hun toch ik ben een klant, en straks heb ik niets meer dat werkt. Heb verschillende projecten onderhanden nl.

In het verleden heb ik Magix ondersteuning gevraagd zelfs zo ver dat ze op afstand mijn scherm overnamen, ben geen computer kenner, wil alleen leuke filmpjes maken, heb toen een nieuwe gebruiker aangemaakt en dat was voor toe even de oplossing, de handelingen die je als "leek" moet doen op computer gebied gaan wel héél erg ver ! terwijl Magix ALLES VAN ME WEET en dit niet vanuit hun kant dit kunnen oplossen.

Achteraf is de keuze van deze software door mij niet goed gedaan denk ik, als alles werkt is het een super programma, maar had ik beter bij de eerdere versies kunnen blijven, heb de nieuwere uiteindelijk gekocht door de reclame dat die versies sneller waren met het renderen van de films.

Speel op mijn tablet één game, daar krijg ik ook allemaal meldingen van netwerk instellingen controleren bij Uploaden, en vergelijkbaar bij Magix zijn die vanuit hun kant niet aan de orde.

Bedankt Bol.

Bol schreef op 29.09.2021 om 23:37 uur

@Huub-Bogaers

Hallo Huub,

Start Video Deluxe op en ga naar: hulp / over Magix video deluxe... of gebruik de sneltoetsen Alt+Shift+F1 Hier staat het versienummer.

Als ik die weet, dan kan ik u pas vertellen of u Video Deluxe veilig zou kunnen verwijderen en opnieuw kan installeren.

Ik weet niet over welke codes u het heeft? Als u VDL opnieuw installeert, dan hebt u alleen uw emailadres en de P3-serienummer nodig.

Mocht er dan toch niet uitkomen op dit forum, dan raad ik u aan op weer contact op te nemen met Magix Support.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Huub-Bogaers schreef op 30.09.2021 om 15:04 uur

Hallo Rob,

Het P3- serienummer heb ik en E-mail uiteraard ook.

Versienummer : 20.01.65 (UDP3) UG-code 8453 KA1

Voor de online verificatie heb ik wel van mijn kant naar hun toe, een werkende verbinding nodig, dat is dus waar ik mij zorgen overmaak, na alles te verwijderen kan ik nu niet inschatten of dat wel zal lukken.

Bol schreef op 30.09.2021 om 22:27 uur

@Huub-Bogaers

Hallo Huub,

Als bij u de updategarantie datum is verlopen, zou ik VDL 2021 niet deinstalleren en opnieuw installeren, omdat u dan alleen nog maar de basisversie installeert, zonder de verkregen updates. zie afbeelding.

....Voor de online verificatie heb ik wel van mijn kant naar hun toe, een werkende verbinding nodig...

Het klopt, dat u een werkende verbinding nodig hebt. U kunt hiervoor het beste contact opnemen Magix Support. Zij kunnen dan bij u een systeemcheck uitvoeren.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Huub-Bogaers schreef op 30.09.2021 om 23:54 uur

Hartelijk bedankt Rob, aan deze informatie heb ik tenminste iets ! (misschien tot de volgende Chat)

Die systeemcheck is een strak plan

Groetjes, bedankt, Huub