Om te beginnen zoals ik op Google heb gekeken heeft U aan de voorzijde van de camera, onder klepje de mogelijkheid tot analoge uitgang, daarvoor heeft U een usb omzetter nodig, uw oproep is geplaatst op MAGIX Video Easy, dat alleen is niet genoeg en de Png die ik U heb toegezonden zijn dan niet van toepassing.(dit was voor MAGIX vdl)en kunt U niet vinden in MAGIX Video Easy.
Een voorstel koop MAGIX RUV2022 ,Dan kunt U vanuit de camera de beelden inladen en digitaliseren.
Je camera heeft weldegelijk een dv in/uitgang. Als je PC of laptop ook een dv aansluiting heeft is dit de beste manier. Wordt ook wel als IEEE1394 genoemd. Heeft je Pc of laptop geen dv aansluiting, eventueel een dv kaartje inbouwen in je PC en anders dus de Magix-grabber gebruiken.
Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Zoals ik al had verwacht zal Magix Red Uw Video's 4 uit 2011 niet onder Windows 10 werken. U zou eens kunnen kijken of u een FireWire kaart van ca. 25,00 in uw PC kan zetten.
Michael, ik heb geen zwarte USB aangeschaft. Ik las dit in een tutorial via dit forum. Zie boven. Ik wilde weten wat met deze zwarte USB kan worden gedaan. Waar komt dit vandaan? Is die ook van Magix? Groet, Cor.
ik zag optie aankoop insteek kaart Fire-Wire voorbij komen, kunt U dat er zelf inzetten is er plaatst voor in de Pc
Heeft U een Fire-Wire kabel die dan via insteekkaart naar de camera gaat.
Heeft U dan een bewerking programma om de beelden vanaf de camera naar de Pc over tezetten.
Dit alles zal meer kosten dan MAGIX RUV 2002.( een compleet pakket)
U schrijft over "Ik wil alleen de cassettes op de PC zetten."hoeveel zijn dat er, een bandje laten digitaliseren bij een erkend bedrijf kost meer dan € 50,00
U heeft nu verschillende oplossingen, doe hier Uw voordeel mee.