....hoe kan ik mijn video deluxe 2016 premium her-installeren op een nieuwe computer zonder dvd...
Natuurlijk, kunt u VDL 2016 opnieuw installeren op de manier zoals in bovenstaand antwoord staat beschreven. Echter u moet er rekening mee houden, dat bepaalde functie niet meer goed zullen werken, zoals bv. het geluid. Als u voornamelijk gebruik maakt MTS filmbestanden, zult u deze steeds moeten converteren naar MP4 bestanden. Mijn advies is om VDL 2016 te upgraden naar VDL 2021. Zie: https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/versievergelijking/#c1199545
Dit is vreemd, als U op Installatieprogramma klikt, krijgt U een download van ong 4,8 Mb, staat links onder bij de start balk, maar is ook via start via download te vinden, dit installeren, uitpakken, dan op icoon van MAGIX vdl op bureaublad klikken, misschien via optie administrator openen, emailadres en serienummer invullen en het staat op de Pc geinstalleerd.
Hartelijk dank. Het serienummer is herkend. Alle passende bestanden bevinden zich nu in een lijst. Door een klik op de link, komt u direct bij de download.
Bij enkele producten kunt u een taalversie kiezen. Controleer in dit geval of de huidige instelling onder 'Herkend product' juist is.
Dit is nu duidelijk u heeft MAGIX vdl 16 en niet MAGIX vdl 2016 zoals U had omschreven.(bij magix vdl 16 zit geen installatieprogramma)
Misschien een optie:
nu nog een aanbieding vía magix.com
Voor op Uw nieuwe Pc MAGIX vdl 2021 Prem aan te kopen dit gaat digitaal ,en dit te installeren alles is dan nieuw en kunt u zonder problemen verder gaan met Uw hobby film's monteren.
Wilt U persee met MAGIX vdl 16 gaan werken(wat geen goede optie is ) kunt U een oproep plaatsen of iemand bij U in de buurt woont en de installatie dvd even mag gebruiken.
Ik woon in Spijkenisse en ben in bezit van de installatie dvd.
Video deluxe 16 uit 2010 werkte nog wel redelijke goed onder Windows 7, maar zal onder Windows 10 alleen maar uitdraaien op frustratie en ergernissen. Waarom al die moeite doen, terwijl u voor € 79,99 de nieuwste versie kan aanschaffen. Zie https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/versievergelijking/#c1199545 . Het is aan u, wat u met deze informatie doet.