herinstallatie versie 21

henk-berends schreef op 08.11.2021 om 10:54 uur

Herinstallatie op een nieuwe PC gaat moeiteloos en activering eveneens, nadat op de oude PC het product is gedeactiveerd.

Ik mis echter het VASCO da Gama product. De licentie van versie 7 hiervan is een keer met een update van Video Deluxe meegekomen, als ik mij het goed herinner. Op de site van Motionstudios is geen versie 7 meer aanwezig en de bestaande licentie werkt niet op de nieuwere versies.

Wordt dit product niet meer bijgeleverd bij Video Deluxe?

Reacties

mi-bo schreef op 08.11.2021 om 11:09 uur

@henk-berends

Beste Henk,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Vasco Da Gama wat met MVDL is mee geleverd is niet van MAGIX , en was een oudere versie verkregen door partnershap.

Er zal een mogelijkheid zijn , om de versie weer p Uw Pc te zetten, maar hoe moet ik U schuldig blijven, daar ik zelf de koop versie gebruik.

Sinds MVDL 2019 is uitgekomen heeft het een eigen MTM programma( reis route programma ),

zie

https://www.magix.info/nl/tutorials/het-begin-van-magix-eigen-reisroute-programma--1230422/

Sc6

Blijf gezond.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 08.11.2021 om 11:44 uur

@henk-berends

Hallo Henk,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

....Nadat op de oude PC het product is gedeactiveerd, nu mis ik echter het VASCO da Gama versie 7 product....

Voor zover ik het weet is Vasco da Gama een standalone programma.

Wat u zou kunnen proberen is het volgende:

  • kopieer de gehele map MotionStudio van uw oude PC
  • ga hiervoor naar C:\Windows\Programma Files\MotionStudio
  • het kan zijn, dat Vasco da Gama een 7 een 32bits versie is. Als dat zo is, ga dan naar C:\Windows\Programma Files(x86)\MotionStudio
  • kopieer de gehele map op een externe datadrager
  • kopieer de gehele map op uw nieuwe PC in C:\Windows\Programma Files\MotionStudio
  • onderstaand voorbeeld is Vasco da Gama 11 HD Essential
  • de map en maak een snelkoppeling aan Vasco da Gama xxx.exe.

Laat het mij weten of het op deze manier bij u gelukt is. Mijn motto is: "Niet geschoten is altijd mis"

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen.

Laatst gewijzigd door Bol op 08.11.2021, 11:50, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-