Hoe herinstaleer ik veilig en snel mijn verouderde versie(VD 19?) op mijn tweede pc (laptop). Op vakantie momenteel met een traaage pc.....Thuis heb ik de VDvan 2021.Ik heb ook mijn 'serienummer' meegenomen voor alle zekerheid.😉
inloggen, mijn programma, zoek MAGIX vdl op en installeer via installatie manager versie MAGIX vdl 2019, met serienummer uiteraard, dan niet online actualiseren want dan gaat het uploaden naar MAGIX vdl 2021.
Ik las ook het volgende in de rubriek support: Het programma op een andere computer installeren (Steam-versie), maar wat betekent en waar vind ik 'steam versie'??....
Steam staat geheel los van Magix Shop Duitsland. Volgens mij hebt u alle Video Deluxe programma's via het internet bij Magix aangeschaft.
Voor zover ik het begrijp, wilt u VDL 2019 op uw tweede pc (laptop) installeren. Ik kan het hiervandaan niet zien op dit mogelijk is bij u. Maar wat ik wel weet is dat u VDL 2021 op uw twee pc (laptop) kan installeren.
Ik heb een verouderde versie op mijn tweede pc (laptop), dus best die dan 'desinstalleren'? Dan VDL 21 installeren met laatste P3nummer??....Op mijn eerste pc is alles geactualiseerd sinds begin dit jaar (wellicht met mijn 'eerste' P3-serienummer.....! Was ook geen 'makkie'.... ;-)) Merci voor uw advies Rob!
U kunt Video Deluxe op twee computers installeren (2 licenties). U hoeft VDL 2021 niet van uw eerste PC de deinstalleren. U kunt VDL 2021 ook op uw 2de PC installeren met hetzelfde P3-serienummer.
Ik heb de desinstalatie gedaan op mijn tweede pc....Hopelijk op de juiste wijze (in programma-onderdelen). Nu weet ik niet hoe ik chronologisch moet tewerkgaan om het programma te herinstaleren. Ik heb 'activeringscode genereren' ingevuld (met mijn P3 serienummer), maar ze vragen ook naarCOMPUTER ID ???? pffff, het lukt niet............
Ik probeer de herinstalatie op mijn tweede (vakantie-)computer. De verbinding is wellicht ook niet 'optimaal'...We zien wel. Al 2 uur bezig.... merci voor uw advies ;-)
Laatste uitleg van Bol was perfect na correctie link naar mijn-service-center....;-) Altijd veel gezweet bij mijn herinstalaties. Spijtig dat Mercalli & Cinematic Moods niet meer kunnen geupload worden (90 dagen geldig). Had mijn tweede pc moeten aanpassen op hetzelfde moment van de instalatie op mijn eerste pc..... Al doende leert men. Nu kunnen we weer verder. Merci!!
Merci bien Rob!! Ook zo snel geholpen, gewoon fantaaaastisch in deze tijden!.... Ben in de Vaucluse momenteel.....Maar wat is die app OPERA???...... grts!