Herinstallatie

Gertjan-Termoshuizen schreef op 10.06.2020 om 22:56 uur

Jammer genoeg werkt mijn installatie cd niet meer. Ik heb een oude versie Video Easy Red uw Videos geregistreerd maar bij het her-installeren wordt er gevraagd naar de *ms_ bestanden op de CD. Dat lukt dus niet meer. Helaas kan ik deze software ook niet meer downloaden op deze site.

Installatie op een oude Windows machine, wel met Windows 10.
De bedoeling is om mijn oude DV-camera aan te sluiten en oude filmpjes binnen te halen.

Iemand een idee??

Alvast dank voor de reactie!

Reacties

mi-bo schreef op 10.06.2020 om 23:14 uur

 

Beste Gertjan

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Ga naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

inloggen met email adres en wachtwoord, mijn producten,

hier kunt U als het programma van Red Uw Video terug vinden en installeren

M.vr.gr.

Michael

Gertjan-Termoshuizen schreef op 10.06.2020 om 23:22 uur

Dank voor je snelle reactie Michael.
Jammer genoeg lukt dat niet. Ik krijg deze melding;

Video easy Red uw video´s (NL)

 

Downloads

Voor het geselecteerde product zijn geen downloads beschikbaar.

mi-bo schreef op 10.06.2020 om 23:50 uur

@Gertjan-Termoshuizen

Beste Geertjan.

Dank voor Uw feedback.

Als U naar de link gaat die ik opgegeven had en U heeft ingelogt staat daar Uw programma dan niet bij.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 11.06.2020 om 10:38 uur

Hallo Geertjan,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Vraagje, over welke versie Video easy Red uw video´s (NL) hebt u het? Het kan zijn dat MAGIX deze versie niet meer ondersteund, omdat u schrijft: " Voor het geselecteerde product zijn geen downloads beschikbaar."

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.06.2020, 10:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 11.06.2020 om 11:41 uur

@Gertjan-Termoshuizen

Beste Gertjan,

ik lees dat de Forum Moderator het over gaat nemen.

Ik wens U veel succes met het oplossen van Uw probleem,

M.vr.gr

Michael

Gertjan-Termoshuizen schreef op 11.06.2020 om 11:43 uur

Waarschijnlijk is dat het geval. Het is een oude versie. Als ik mijn registratienummer opgeef, krijg ik die melding
"Voor het geselecteerde product zijn geen downloads beschikbaar."

Bol schreef op 11.06.2020 om 11:52 uur

Hallo Gertjan,

U geeft aan dat uw installatie cd niet meer werkt. Op deze installatie CD staat waarschijnlijk welk versienummer dit is.

Groet,

Rob

PS. ik ben net als u een Magix gebruiker, die toevallig ook moderator is.

Laatst gewijzigd door Bol op 11.06.2020, 11:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gertjan-Termoshuizen schreef op 11.06.2020 om 11:56 uur

Ja, dat is V3.0

Bol schreef op 11.06.2020 om 14:59 uur

Hallo Gertjan,

Video Easy Red Uw Video´s (NL) V3.0 uit 2009 wordt niet meer ondersteund door zowel Magix Duitsland als Windows 10. Mijn advies aan u is, koop de laatste R.U.V versie. Zie:https://www.magix.com/nl/video/red-uw-videos/ . Maar, als u toevallig Video Deluxe 2015 plus / premium of hoger op uw PC hebt staan, dan kunt hier met uw oude DV-camera ook oude filmpjes overzetten naar uw PC, mits de Video omzetter, die u hebt ook compatibel is onder Windows 10.

Voorbeeld uit: VDL 2016 premium

groet,
Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.06.2020, 15:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

RiVo schreef op 11.06.2020 om 18:34 uur

Vreemd dat er niet bekend gemaakt is dat een bepaalde versie niet meer wordt ondersteund.

Bol schreef op 11.06.2020 om 20:17 uur

Hallo Rien,

Toen Windows 10 in 2015 uit was gekomen, werd op de Magix Site aangegeven welke programma's niet compatibel waren met Windows 10. Deze site is in de loop van de tijd aangepast. Zie: https://www.magix.com/nl/support/windows-10/

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.06.2020, 20:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-