HELP! Steeds meer problemen....

Diana-worldtraveler schreef op 07.01.2017 om 13:57 uur

Ik gebruik dit programma al jaren voor het maken van DVD's van onze vakantiefoto's. De laatste twee jaar loop ik tegen steeds meer problemen aan. Het grootste probleem is op dit moment dat ik de foto's niet eens meer ge-upload krijg hoe ik dit wil: wel of niet beeldvullend wordt door elkaar gegooid en ik kan dit op geen enkele wijze meer ongedaan maken waardoor ik hopeloss lang gerekte foto's krijg of foto's waarvan de helft niet zichtbaar is. (wat ik vorig jaar nog wel handmatig per foto via de "effect" instelling kon corrigeren.) Ook heb ik mij laatste project in zijn geheel verloren; ik wilde het project opslaan en afsluiten, doch het programma weigerde om af te sluiten. Telkens als het programma dit doet, ben ik alles wat ik die dag heb gedaan kwijt; zelfs de back-up is niet meer terug te halen.  Ligt dit aan mijn laptop of is hier iets anders aan de hand?

Reacties

mi-bo schreef op 07.01.2017 om 17:14 uur

Diana,

op het forum zijn altijd freaken die je graag willen helpen, maar een beetje meer info doet wonderen.

Over welk foto programma van MAGIX gaat het, en met welk windows programma werkt je. Is ja grafischekaart, het programma en Windows uptodate

gr

Michael

Diana-worldtraveler schreef op 08.01.2017 om 15:36 uur

Ik maak gebruik van windows 10 en magix 2014 foto de luxe, windows is up to date