Reacties

Bol schreef op 08.04.2020 om 17:03 uur

Hallo Fiona,

Welkom op het Forum.

U schrijft: "Ik kan mijn gekochte programma niet downloaden". Als het goed is, hebt u van Magix een aankoopmail teruggekregen, hierin staat het serienummer, maar ook een programma downloadlink etc...

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.04.2020, 17:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Fiona-VanZanten schreef op 08.04.2020 om 21:38 uur

Ja klopt maar hij zegt dat het serie nummer al bij andere email is geregistreerd. Ik heb het vandaag gekocht bij bol.com. alleen met het invoeren van me e-mail iets verkeerds gedaan denk ik

Bol schreef op 08.04.2020 om 23:07 uur

Hallo Fiona,

Mijn advies is, neem contact op met Bol.com en stuur het programma retour en eis uw geld terug. Ik raad u aan om het programma rechtstreeks via het internet aan te kopen bij Magix.

Ik weet niet welke Web Designer pakket u bij Bol.com hebt aangeschaft en wat u er voor hebt betaald. Maar zie eens: https://www.magix.com/nl/web/web-designer/versievergelijking/#c1180375 . Als u reeds een Web Designer bezit, dan kunt u deze tegen een upgrade prijs aanschaffen.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.04.2020, 23:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-