Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 26.11.2012 om 09:43 uur

Beste,

Is u uw DVD speler wel juist ingesteld? kijk in de handleiding van uw DVD speler.

gr.

Rob

paarduniek schreef op 26.11.2012 om 22:40 uur

beste rob

Eindelijk naar veel gesleutel ben ik er zelf achter gekomen er was geen pad naar de DVD  recoder van computer dus het branden gaat nu perfect .

MAAR nu kan ik de DVD'S niet af spelen op mijn DVD spelers phuff heb al van alles geprobeerd maar  alle tips zijn welkom daus als je wil help me a.u.b

groetjes christien

Voormalige gebruiker schreef op 26.11.2012 om 23:17 uur

beste rob

Eindelijk naar veel gesleutel ben ik er zelf achter gekomen er was geen pad naar de DVD  recoder van computer dus het branden gaat nu perfect .

MAAR nu kan ik de DVD'S niet af spelen op mijn DVD spelers phuff heb al van alles geprobeerd maar  alle tips zijn welkom daus als je wil help me a.u.b

groetjes christien

Kan je mij in het kort uitleggen hoe je de DVD brand? Het moet wel DVD zijn en geen Blu-ray.

Niek schreef op 18.12.2012 om 17:15 uur

Rob,

Heb je hierop al antwoord gekregen? Ik heb immers hetzelfde probleem. De DVD is alleen maar afspeelbaar op de computer waarop ik hem heb gebrand, maar niet op een andere DVD-speler... Hetzelfde doet zich voor met de gebrande CD's, wél afspeelbaar op de pc, maar niet op een cd-speler.

Voormalige gebruiker schreef op 18.12.2012 om 18:47 uur

Hallo Niek,

Ik heb hier nooit een antwoord opgekregen.

Brand je op DVD-R of DVD+R

De computer kan nl. DVD-R, CD-R, DVD+R  en CD+R aan.

Misschien kan jouw DVD-speler alleen  -R of +R afspelen??

gr.

Rob