Reacties

mi-bo schreef op 09.10.2015 om 22:07 uur

Hallo,

 ten eerste als er een site is gemaakt, opslaan als in een daarvoor gemaakt map met index

dan exporteren index en daarna publiceren, het kan zijn dat publiseren op xara staat heeft u een magix account dan magix opzoekn en anders de 3de optie ander provider ook als aanvulling er zijn 2 grote download updates van 180 MB & 188 MB.via hulp online actualiseren downloaden

http://www.magix.info/nl/hoe-werkt-cloud.xara-met-webdesigner-11-prem..online-training.1140216.html

 

in de map tutorial staan nog meer tips

gr

magix freak

welmoed87 schreef op 10.10.2015 om 10:57 uur

Bedankt voor jou reactie.

als ik de site publiceer (wat eerder wel gelukt was, en na 1x bewerken ging het mis) kan ik via deze link wel de site bekijken www.chaletswellameland.nl/swell.htm#xl_xr_page_swell

ik snap er echt helemaal niks meer van..,

mi-bo schreef op 10.10.2015 om 11:24 uur

Dan zal je vermoedelijk niet via index dit gepubliceerd hebben,

 heb je gedaan zoals ik het hieronder heb omschreven.

en tarieven & beschikbaarheid heb je ook nog niet geactiveerd via een link

de link die ik heb mee gestuurd zoals hieronder staat is alleen voor de prem versie. en hoe je een landkaart er bij kan zetten staat onder tutorial van het forum

gr

MAGIX Freak

welmoed87 schreef op 14.10.2015 om 09:04 uur

Ik kan helemaal geen index vinden ...

welmoed87 schreef op 14.10.2015 om 09:28 uur

HIJ DOET HET!!!!

wat ben ik dom zeg hahaha bedankt voor de hulp!!, ik had de naam index veranderd haha oo wat ben ik ook een sukkeltje

aleen doet tarieven & beschikbaarheid het nog steeds niet via welke link moet ik die activeren dan ??

 

Groet, Welmoed

mi-bo schreef op 14.10.2015 om 12:02 uur

Welmoed.

 tarieven & beschikbaarheid zal niet zo heten in je eigenschappen navigatiebalk hier moed je de URL activeren. niemend is dom, want iedereen moet en kan nog dagelijks leren. veel succes met je website en goede zaken

gr

Michael

welmoed87 schreef op 09.02.2016 om 09:41 uur

Ik heb nog steeds een probleem met tarieven & Beschikbaarheid

tussen &  amp;    Beschikbaarheid hoe krijg ik dat er uit ?? begrijp er helemaal niks van overal staat het zelfde ook in de index maar waar gaat het fout ??

Gr Wellie

magixagent schreef op 09.02.2016 om 10:04 uur

Hallo Wellie,

 even op de site gekeken, de link werkt niet van beschikbaarheid, dit moet nog geactiveerd worden en dan zal het wel werken, en altijd vanaf de eerste bladzijde ( moet index heten ) publiceren

gr

Harry

welmoed87 schreef op 10.02.2016 om 08:20 uur

Bedankt maar hoe moet ik die pagina activeren dan ?

welmoed87 schreef op 12.02.2016 om 10:26 uur

is er iemand die mij kan uit leggen hoe ik de pagina tarieven&beschikbaarheid kan actieveren ??

in de webeigenschappen staat overal de zelfde titel en het begin is index wat doe ik toch fout???

magixagent schreef op 12.02.2016 om 12:29 uur

Hallo Wellie,
je website is open op de Pc, klik navigatiebalk aan en dan tarieven, deze map moet nog gelinkt worden ( klik onder URL de pagina aan die gelinkt moet worden ( linker muis en dan gaat er een venster open met linken naar en dit moet de juiste pagina aan geven, dan naar de eerste bladzijde0 dit geheel weer vanaf de eerste bladzijde onder index opslaan als , exporteer Website en dan publiceren
gr
Harry

magixagent schreef op 13.02.2016 om 11:05 uur

hallo Wellie,

 even op je site gekeken en ik zie dat  mijn opsomming werkt

succes met je mooie Website

Gr

Harry

welmoed87 schreef op 13.02.2016 om 14:11 uur

Super bedankt Harry !!

Gr Wellie