Reacties

Bol schreef op 06.11.2024 om 10:28 uur

@golfie

Hallo Ploon,

Sorry voor het verlate antwoord. Wat de meerwaarde t.o.v. Pro X15 precies is, dat kunt u het beste zelf beoordelen. Zie eens: Videobewerking met de nieuwe MAGIX Video Pro X16.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 06.11.2024 om 12:40 uur

Hallo Rob

Alles bekeken hebbende en overdacht, blijf ik bij Prox 15 STT heb ik al op een ander programma . En is een kleine moeite om mijn gemaakte film er door te draaien .
Dank voor de reactie

groet Ploon

Bol schreef op 06.11.2024 om 14:19 uur

@golfie

Hallo Ploon,

Als u nog naar tevredenheid werkt Pro X15, dan moet u dat zeker blijven doen. Maar je hebt ook de mogelijkheid om Speech to Text te converteren en Text to Speech is verbeterd in Pro X16. Ook zijn er AI functie toegevoegd. Volgens mij zitten deze nog niet in Pro X15?

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 06.11.2024, 14:28, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 06.11.2024 om 15:01 uur

Rob

Loopt het programma goed, en ben ik mijn neven programma's kwijt als ik over ga ?

gr ploon