Heb herhaaldelijk mijn foto's die ik plaatste op de band onderaan ,geklikt opslaan. Ik vind ze nergens meer terug.

mialigneel schreef op 19.02.2015 om 21:51 uur

Beste;

Ik gebruik video deluxe 15 .

Ik heb heel veel foto's geplaatst in de band onderaan , heb die telkens opgeslagen

Bij het openen van de pc  is er niets meer , de band is leeg

Kan u mij helpen deze terug te vinden. Ik klik op bestaande project laden 2015-02-14 MPV

Heb alles gebropeerd maar ik vand deze nergens meer terug  deze moeten toch ergens te vindenzijn.

Bij voorbaat dank  Mia

Reacties

mi-bo schreef op 20.02.2015 om 10:00 uur

beste Mia,
als je foto's of video( film) op een tijdlijn zet en je gaat naar opslaan wordt het over schreven, als je naar opslaan als ga, dan wordt het niet overschreven, het beste is als je hiermee begin, maak een map aan geef dit een naam, zet wat foto's op de tijdlijn, ga naar  bestand ,opslaan als  en dan gaat er een scherm open zoek de map met de door U ingestelde naam en maak hiervan naam 0001 en dan nog een keer 0002 elke volgende keer als je iets wil opslaan maak je er bv 0003 van enz, enz, als er nu iets verkeerd gaat kan je bv terug gaan naar 0002, heb je wel via hulp, online actualiseren alle download update geinstalleerd
gr
Michael

Voormalige gebruiker schreef op 20.02.2015 om 10:41 uur

Beste Mia.

Een aanvulling op Mi-Bo.

Het MVP bestand bestaat alleen maar uit verwijzigingen. Zijn je foto's op een externe schijf opgeslagen? Wanneer je deze weer aansluit op een USB poort van je computer, dan krijg deze weer een ander schijfletter toegewezen. Wat je zou kunnen doen is om het MVP bestand te kopieeren naar de map waar de foto's staan. Start nu vanuit deze map het MPV bestand. Nu worden je foto's wel gevonden.

Succes,

Rob