heb gisteren van magix red uw videos gekocht en geinstalleerd, werkte prima, maar vandaag is tot 2 x toe mijn pc spontaan uitgegaan en had moeite met weer opstarten. De 60 min. film die opgenomen waren zijn nergens meer terug te vinden. Heeft u hier een o

spielberg schreef op 26.01.2012 om 13:07 uur

probleem met Magix Video Easy Red uw video's

vandaag 2 keer opgetreden, dat de pc spontaan uitgaat na een uur opname, het project is dan niet meer terug te vinden

hardware een HP computer met windows 7 Home Premium met 6 gb geheugen

Magix video easy, versienr 4

Reacties

mi-bo schreef op 26.01.2012 om 16:38 uur

Beste Spielberg, een vervelend verhaal,
U heeft het product van Magix geïnstalleerd en geactiveerd en geregistreerd, en toch deze problemen.
een mail naar help@magix.net zou wonderen verrichten.
gr

spielberg schreef op 03.02.2012 om 10:31 uur

Hallo mededenkers,

heb telefonisch kontakt opgenomen met Magix, zij adviseerden me onderstaande te doen:

Bedankt voor uw reactie.


Ontkoppel a.u.b. alle via USB op uw PC aangesloten apparaten die niet 100% noodzakelijk zijn. Het kan voorkomen dat USB-apparaten onderling conflicten veroorzaken.

Verwissel dan de USB-aansluiting die u voor de analoge opname gebruikt; m.a.w. sluit het USB-opname-apparaat eens via een andere USB-aansluiting aan uw computer aan. Gebruik geen USB-verdeler of HUB. Sluit het USB-opname-apparaat direct aan uw PC aan; dus ook niet via een verlengkabel.

Installeer daarna het actuele stuurprogramma voor het USB-opname-apparaat vanaf hier:

http://download.magix.net/magix_usb-videowandler_2_(rot_weiss)_de-1.zip

Download het .ZIP bestand en sla het op uw harddisk op. Op een locatie waar u het ook weer terug kunt vinden; bijvoorbeeld op het Bureaublad of onder Mijn Documenten.
Pak het ZIP bestand daarna volledig uit in een eigen map.

Beeindig voor de installatie eerst alle draaiende veiligheids-software en security suits op uw computer (Firewall, Antivirus etc.), en voer daarna de setup.exe uit vanuit de bovengenoemde map.
De stuurprogramma's worden nu geinstalleerd.

Dit heb ik opgevolgd, het verbeterde iets maar mijn pc crashte nog steeds af en toe, maar niet meer zo vaak. Dus heb de banden zo goed en kwaad overgenomen en ben ze nu aan het bewerken.

Wel met de nodige ergernissen van het niet werken. Ik heb een vrij nieuwe pc met een groot geheugen. Af en toe heb ik de neiging om hem uit het raam te smijten.

Met vriendelijke groet,

Lia Jansen

 en mi-bo bedankt voor het antwoord.