Heb altijd stilstaand beeld op opnamedialoog hoe kom dat

gerard_stehli schreef op 29.05.2012 om 09:01 uur

Ik heb mij een nieuwe computer aangeschaft en heb het programma ( "RED UW VIDEO'S" versie 3.0 ) op geprogrammeerd , maar sinds dan werk het niet meer want ik heb altijd stilstaandbeeld , ik heb wel audio op de audiolevel . Alhoewel dat alles perfect werkte op mijn oude computer , wat gaat er daar mis ? Hier de gegevens van van mijn nieuwe computer

Windowns 7 Premium (Service Pack 1 )

HP . Pavilion g7 notebook PC

Ram 6GB

Systeem 64Bits

Processor : Intel(R)core(TM)i3 2330M 2.20GHZ

Product ID : 00359-OEM-8992687-00010

Reacties

mi-bo schreef op 29.05.2012 om 13:33 uur

Dit is helemaal correct,

 en vervelend voor U,

want Win7 werkt wel perfect met het programma 4.0 incl converter.

gr

mi-bo

lucky_me schreef op 30.05.2012 om 02:23 uur

Hallo

Ik zou eens proberen om de compatibiliteits instellingen van windows aan te passen. ik verklaar me nader. Programma's die werkten onder een vroegere versie van windows maar niet meer onder windows 7 krijg je misschien toch aan de praat.

Hiervoor moet je rechts klikken op het programma icoon (bureaublad) en eigenschappen kiezen. Kies het tapblad "compatibiliteit" . Plaats een vinkje bij "compatibiliteitsmodus" in kies in de keuze menu voor de versie van windows waarvoor het programma bedoeld is.

De kans is groot dat het nu wel werkt.

succes

Luc

lucky_me schreef op 31.05.2012 om 14:34 uur

Hallo

ik ontving een mail dat het probleem niet opgelost is met mijn oplossing. waarschijnlijk ligt de oorzaak dan ook niet bij de versie van windows maar bij een instelling van het programma zelf.

mvg

Luc