heb al X12 en X13 besteld

Simon-Vokkert schreef op 08.12.2021 om 16:26 uur

Bestelling betaald en kreeg melding terug. Deze uitgeprint maar printer printte maar gedeelte van zinnen. Hierna kon ik niet meer verder. Had gelukkig een foto van mail genomen met melding dat bestelling was afgesloten. hoe nu verder om het programma te installeren? Heb ook de back up DVD besteld, kan ik daar ook het programma mee installeren?

Reacties

mi-bo schreef op 08.12.2021 om 16:35 uur

@Simon-Vokkert

Beste Simon.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

U heeft van shop@magix.net een mail gekregen met daarin een downlink om MVPX13 te installeren, m.a.w dit staat in Uw mail, misschien in de Spammap terecht gekomen.

Met de herstel dvd kunt U zover mijn kennis gaat ook MVPX13 installeren.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Simon-Vokkert schreef op 08.12.2021 om 16:53 uur

Michael,

dank voor uw antwoord. Heb de mail gelezen en uitgeprint. Het printen ging niet goed (nozzles vervuild) en daardoor onleesbaar. Om de een of andere manier was de mail ook weg en kan hem niet terugvinden... Had wel een foto van deze mail genomen maar kan dus niet op de knop van activeren drukken en niet activeren.

Mvg Simon

mi-bo schreef op 08.12.2021 om 17:08 uur

@Simon-Vokkert

Beste Simon,

Dank voor Uw Feedback

Kunt U wel de MXC nummer totaal lezen, stuur een mail naar infoservice@magix.net , met Uw probleem, en vraag hun of zij een copy van het totaal willen toesturen

 

anders https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

activerings code generaliseren open dit, en als de serienummer goed leesbaar is hier de serienummer invullen,

en dan alles volgen

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Wijziging aangebracht ivm meer info

Simon-Vokkert schreef op 08.12.2021 om 17:18 uur

Michael,

weer bedankt! Ja, kan het volledige MXC nummer lezen en zal contact opnemen met infoservice@magix.net.
Hoop dat daar een oplossing voorhanden is.
Nogmaals dank en sluit hierbij af.
Mvg Simon .

Bol schreef op 08.12.2021 om 18:18 uur

@Simon-Vokkert

Hallo Simon,

Een vraagje, hebt u voor Pro X12 of Pro 13 de updateservice verlengt en betaald? Als dat zo is, ga dan naar Mijn Account / Mijn producten en kijk of Magix Duitsland uw updateservice datum hebt verlengt. Zie een deze link: Waar kan ik mijn serienummer vinden?

Succes, Rob

Gewijzigd i.v.m. aanvulling

Laatst gewijzigd door Bol op 08.12.2021, 18:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 08.12.2021 om 18:48 uur

@Simon-Vokkert

Hallo Simon,

Ik zie, dat u dit account vandaag hebt aangemaakt. Om bij uw eerdere Magix programma's te kunnen komen bij Mijn account / Mijn producten moet u wel inloggen met uw eerder aangemaakte account.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Aanvulling 08-12-2021 om 19:18uur

De back-up DVD word u zo spoedig mogelijk toegestuurd, maar dit kan wel meer dan een week duren.

Laatst gewijzigd door Bol op 08.12.2021, 19:18, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-