Headings

chris.vandewijgaert schreef op 17.06.2016 om 12:34 uur

In alle webanalyserapporten die ik laat maken, staat de bemerking dat ik te weinig "Headings 1" heb op mijn website www.belgischkoken.be. Enkel die op de indexpagina wordt herkend. Toch heeft elke andere pagina eveneens een Heading 1. Hoe komt het dat die niet gevonden worden? Ik werk met WD 11 Premium.

Reacties

mi-bo schreef op 19.06.2016 om 11:05 uur

Hallo Chris,
ik heb met bewondering naar de mooie informatieve Website gekeken.
optie Facebook werkt niet misschien is dit bewust gedaan. en bij Engels Website under construction, wordt verder bijgewerkt mag ik aannemen.
Wat betreft Headings, ( vorm van letter type kan hier worden aangegeven)
Als er gestart wordt met een voorgebakken Website van MAGIX/ XARA staan de voorbeelden ( letters in Heading Thema's opgesteld als hier op wordt geklikt verschijnt er een blauwe lijn onder de tekst dit heeft te maken met opmaak en totale breedte die regelpagina aangeeft ). als dit in begin wordt verwijderd zal de optie zijn normale tekst of button tekst .zelf kan er dan met T toets een pagina breedte + lengte worden gemaakt
misschien is dit wat U bedoeld,
Ik zit zelf veel in Spanje zal de website opslaan, voor als ik een niet Spaans gerecht wil bereiden.
veel succes
Michael ( mi-bo@magix.info )

RiViS schreef op 19.06.2016 om 12:09 uur

Ik heb weinig toe te voegen aan de deskundige antwoorden van mi-bo, inclusief de bewondering voor je fraaie en zeer uitgebreide website. Alleen dit: optie Facebook werkt bij mij wel (zowel NL als UK versie), misschien niet in Spanje?

groet,

Rijk