Hardware versnelling gedeactiveerd

muitendaal schreef op 06.01.2013 om 12:40 uur

Ik heb Magix prog. Slideshows voor TV, PC en Internet . Foto's op DVD MX.

Maar nu heb ik de proefversie van Magix Foto's op DVD 2013 de Luxe, gedownload.

Dus heb ik hiermee geoefend, maar dit programma geeft steeds aan, dat de Hardware versnelling is gedeactiveerd.Oorzaak? Dat ik niet de meest actuele stuurprogramma voor de grafische kaart heb geinstalleerd.

Hoe kan ik dit verhelpen? Want het prog. Slideshows voor TV, PC en Internet werkte wel goed.

Als dit een probleem is, dan vraag ik mij af, of ik de versie van 2013 wel wil kopen.

Ik heb een Windows Vista Home Basic, Versie Servicepack 2

Alvast bedankt voor het antwoord, Mirjam

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 06.01.2013 om 13:08 uur

Beste,

Met welke videokaart werkt u ?

gr.

Rob

muitendaal schreef op 07.01.2013 om 11:14 uur

De videokaart is volgens mij:

Ik werk met een Algemeen PnP beeldscherm op Mobile Entel(R) 4 Series Express Chipset Family.

Hoeveelheid kleuren? Meeste (32- bits) .

En de pc. geeft aan , dat er in het huidige hardware stuurprogramma niets gewijzigd kan worden.

Groetjes Mirjam

Voormalige gebruiker schreef op 07.01.2013 om 13:07 uur

De videokaart is volgens mij:

Ik werk met een Algemeen PnP beeldscherm op Mobile Entel(R) 4 Series Express Chipset Family.

Hoeveelheid kleuren? Meeste (32- bits) .

En de pc. geeft aan , dat er in het huidige hardware stuurprogramma niets gewijzigd kan worden.

Groetjes Mirjam

Hallo Mirjam,

Persoonlijk ken ik deze kaart niet. Ik heb het met mijn NVDIA GeForce GTX 460 ook wel eens dat hij ook de hardware versnelling uitzet. Het kan een wisselwerking zijn tussen de stuurprogramma's van zowel het programma waarmee je bezig bent als van de videokaart zelf. Misschien zijn er andere forumleden die hier een antwoord op heeft. Ik persoonlijk til hier niet zo zwaar aan. Zolang het programma maar doet wat het moet doen.

Succes

Rob