Haperen tijdens afspelen bewerkingen

arthur-bottema schreef op 05.10.2024 om 14:32 uur

Ik had en ook na het updaten naar magix video deluxe 2025 Premium. nog het probleem dat het programma ernstig begint te haperen bij het afspelen van bewerkingen.

of toe wel ik zet de betreffende video bestanden in de tijdlijn en zet er simpel een overgang in dan wordt hij niet vloeiend afgespeeld (alles behalve dat) als ik na de prestaties van mijn computer kijk dan zit het probleem niet daar (video decode processor enz draaien lang niet 100%)

het zijn wel behoorlijk zware beelden van een Mavic 3 pro.

kan iemand mij hierbij helpen?

Groeten Arthur

 

 

Reacties

Bol schreef op 05.10.2024 om 15:39 uur

@arthur-bottema

Hallo Arthur,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

....het zijn wel behoorlijk zware beelden van een Mavic 3 pro.....

Voor zover ik het hiervandaan kan beoordelen, neem u de clips op als 5K of Ultra HD 4K? Uw computer moet deze wel aankunnen. Wat zijn de specificaties van uw computer?

  • welke processor
  • welke videokaart
  • hoeveel geheugen

U kunt specificatie terug vind als DXdiag.exe opstart.

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

arthur-bottema schreef op 05.10.2024 om 20:14 uur

dank voor je reactie hier de specificatie:

 Processor: Intel(R) Core(TM) i7-6700 CPU @ 3.40GHz (8 CPUs), ~3.4GHz

NVIDIA GeForce GTX 960

Memory: 16384MB RAM

ik hoop dat je hier wat mee kunt.

hoor graag van je!

PS. O ja. ik vermoedt 4K HD

 

Bol schreef op 06.10.2024 om 11:18 uur

@arthur-bottema

Hallo Arthur,

Uw computerconfiguratie is niet krachtig genoeg om daar 4k filmpjes mee te bewerken.

  • vanaf 30 september 2022 wordt de Intel(R) Core(TM) i7-6700 niet meer ondersteund door Intel.
  • de RAM geheugen (16GB) is ook te laag, dit moet minimaal 32GB zijn
  • de NVIDIA GeForce GTX 960 wordt nog wel ondersteund door NVidia, maar zijn uw drivers up-to-date. Zie: Official GeForce Drivers | NVIDIA .
  • De laatste driverversienummer is:

Uw computer is wel geschikt om filmfragmenten van 1k (1920x1080) te kunnen bewerken.

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

arthur-bottema schreef op 06.10.2024 om 11:22 uur

kijk hier kan ik wat mee dat wordt een investering Bedankt

Bol schreef op 06.10.2024 om 11:36 uur

@arthur-bottema

Hallo Arthur,

Bedankt voor uw terugkoppeling. Succes met het samenstellen / kopen van een nieuwe computer.

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

arthur-bottema schreef op 06.10.2024 om 11:42 uur

Gaat helemaal goedkomen heb nu een goede rede 😀