hallo .ik heb een dvd geimporteerd in VDL maar krijg er geen geluid bij ,deze dvd is gebrand met een dvd recorder

lisette7 schreef op 21.05.2014 om 12:51 uur

hallo .ik heb een dvd geimporteerd in VDL maar krijg er geen geluid bij ,deze dvd is gebrand met een dvd recorder 

Het is een dvd rw dus deze hoeft niet afgesloten te worden

Hij speelt wel met geluid af op mijn pc en als ik hem in voer in magix heb ik alleen beeld en geen geluid

Heeft iemand een oplossing aub.

dank je

Reacties

mi-bo schreef op 21.05.2014 om 13:31 uur

De oplossing om de dvd te finaliseren in de dvd recorder,( afsluiten) en dan heeft U wel resultaat
Succes
mido

Voormalige gebruiker schreef op 21.05.2014 om 16:24 uur

Beste,

Een aanvulling op Mido.

Heeft u niet toevallig het geluid uitgezet in VDL. De letter "M " geactiveerd. Zie foto

Succes,

Rob

lisette7 schreef op 21.05.2014 om 17:03 uur

hallo

Een dvd-rw hoef je niet te finaliseren dus daar ligt het niet aan.

 

 

mi-bo schreef op 21.05.2014 om 17:08 uur

Hallo,

U dient wel een dvd die een opname heeft via een dvd recorder te finaliseren, want anders kunt U het niet afspelen op een dvd speler.

gr

Voormalige gebruiker schreef op 21.05.2014 om 18:04 uur

Hallo Lisette,

Als je deze DVD-RW kan afspelen op een DVD speler (niet de speler waar je mee heeft opgenomen) dan heb je gelijk. Maar speel deze niet af op een willekeurige DVD speler dan moet u  hem toch echt finaliseren.

Je zegt ook dat je deze DVD via windows mediaplayer kan afspelen.

Wanneer je de DVD op de tijdlijn van VDL wilt zetten, moet je de opgenomen DVD eerst in z'n geheel kopieëren naar je harde schijf, anders gaat het fout!!. Ga daarna naar via de mediapool van VDL naar de map waar je de DVD naar toe heeft gekopieërt.

Succes,

Rob